Range Rover sport že v Sloveniji

Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Jaguar Land Rover range rover sport Foto: Željko Stevanić Range rover sport Foto: Željko Stevanić Range rover sport Foto: Željko Stevanić Range rover sport Foto: Željko Stevanić Range rover sport Foto: Željko Stevanić Range rover sport Foto: Žurnal24 Range rover sport Foto: Žurnal24 Range rover sport Foto: Žurnal24 Range rover sport
Novi Range Rover ima za seboj obsežno elektrifikacijo. Priključni hibridi lahko v brezemisijskem načinu prevozijo več kot 100 kilometrov. In to ob izjemni moči. Na voljo so tudi drugi zmogljivi motorji.
Oglej si celoten članek

Manj kot pol leta po premieri pete generacije admiralske ladje Range Rover je na trg pripeljal bolj dinamično zasnovan model range rover sport. Z najnovejšimi tehnologijami je »založen do strehe«. Avtomobil je namenjen tistim, ki za premijsko ceno iščejo nadpovprečne zmogljivosti na asfaltu in terenu, hkrati pa iščejo tudi razkošno opremljeno kabino. Poleg tega je na voljo elektrificiran, kot priključni hibrid. Za vsem stoji nova platforma MLA-Flex, ki prinaša do 35 % večjo vzvojno togost in jo je model sport prevzel od velikega range roverja. V primerjavi z njim je malo krajši in tudi nižji.

Foto: Jaguar Land Rover range rover sport

Avto Druga generacija avtomobila, ki je obnorel tudi Slovence

Dizajn je minimalističen, odlikujejo ga popolnoma gladke površine. Navsezadnje smo takšen pristop srečali že pri modelu velari in novem range roverju. Zato ne presenečajo izvlečne vratne kljuke in lasersko varjena streha brez vidnih spojev.

Rezultat je neverjetno nizek količnik zračnega upora (Cd 0,29), vsaj v razredu velikih športnih terencev. Sprednja maska ima najožje žaromete, kar so jih kdaj uporabili pri Range Roverju. Zadnja prihajata s tehnologijo površinskih diod in sta seveda povezana. Posebnost modela sport so prezračevalne odprtine na pokrovu motorja in v sprednjih blatnikih. Novost je različica dynamic, ki ima visoko polirana siva platišča in bronaste okraske. Masko in napise lahko izberete v posebnem mat zaključku.

Foto: Žurnal24 Range rover sport

Minimalistično in premijsko

Notranjost je prav tako minimalistična. Uporabili so vrhunski tekstil, usnje Windsor ali pol-linijsko oblazinjenje. Pomembno pa je, da bodo imeli potniki zadaj zdaj 31 mm več prostora za noge.

Avto Podeželski gospod praznuje abrahama

Razkošja je v izobilju, od prezračevanih in masažnih sedežev, nastavljivih v 22 smeri. Zvočni sistem Meridian Signature Sound ima moč 1.430 W, skupno so vozilo vgradili 29 zvočnikov, vključno s štirimi vgrajenimi neposredno v vzglavnike. Vsak range rover sport je opremljen s sistemom aktivnega zmanjševanja hrupa, ki ne zmanjša le zvoka agregata, temveč tudi podvozja. Hkrati lahko zaradi mikrofonov v kabino vnese bolj pristen zvok motorja, ki ga oddaja s pomočjo zvočnega sistema. Posebna je tudi klimatska naprava s tehnologijo Nanoe X, ki zajame prašne delce velikosti PM2. Land Rover je ob tem poskrbel, da je kakovost zraka na prednjih in zadnjih sedežih enaka.

Foto: Jaguar Land Rover range rover sport

Infotainment PiVi Pro s 13,1-palčnim ukrivljenim zaslonom za delovanje uporablja umetno inteligenco. Sproti se uči in zapomni voznikove navade in mu ponuja predloge. Osebni asistent Amazon Alexa prinaša napredno glasovno upravljanje. PiVi Pro s pametnimi telefoni komunicira prek brezžičnih platform Apple Carpay in Android Auto. Na voljo je tudi 15 W indukcijski polnilec. Pri Land Roverju trdijo, da sta za priklic želene funkcije dovolj največ dva klika. Povezava vozila z internetom omogoča posodobitve programske opreme na daljavo, in sicer prek arhitekture EVA 2. Virtualni kokpit ima diagonalo 13,7 palca. Paket asistenčnih sistemov vključuje takšne pripomočke, kot je prikaz prostora pod vozilom (CleraSight Ground View), torej "prozoren pokrov" ali terenski tempomat.

Foto: Jaguar Land Rover range rover sport

Pod pokrovom veliko moči

Pod pokrovom se je zgodila revolucija, a dobra novica je, da bodo bencinski in dizelski motorji še naprej na voljo tudi za range rover sport. Čeprav podprti z blago hibridno tehnologijo. Šestvaljni bencinar v različicah z 265 kW (360 KM) in 294 kW (400 KM), vrstni šestvaljni dizel pa z močmi 184 kW (250 KM), 221 kW (300 KM) in 257 KW (350 KM).

Foto: Žurnal24 Range rover sport

Avto Poglejte, kako je novi range rover sport premagal nevarni izziv

Na voljo sta tudi dva nova priključna hibrida, P510e s 375 kW moči (510 KM) in šibkejši P 440e s 324 kW (440 KM)). Osnova je vedno 6-valjni bencinski motor, ki mu je dodan elektromotor z močjo 105 kW in 8-stopenjski menjalnik ZF. Posebnost je, da imata obe različici večjo baterijo s kapaciteto do 38,2 kW, ki zagotavlja 117 km električnega dosega. Pri znamki poudarjajo, da je realen doseg na cesti po njihovih testih okoli 90 kilometrov. Omogočajo tudi hitro enosmerno polnjenje. Poleg tega je pospešek do 100 km/h v 5,4 oziroma 5,8 sekunde.

Foto: Jaguar Land Rover range rover sport

Tehnika je povezana s ceno

Udobje zagotavlja serijsko pnevmatsko vzmetenje. Dodajmo še aktivno krmiljenje zadnjih koles pod kotom 7,3 stopinje, ki poskrbi za zmanjšanje radija obračanja na raven mestne kombilimuzine. Potem je tu še najnovejša različica sistema Terrain Response, ki prilagodi nastavitve avtomobila glede na vrsto terena. Voznik lahko izbira posamezne načine, v načinu auto pa za izbiro optimalnega programa poskrbi elektronika. Omenjeni terenski tempomat omogoča eno od štirih nastavitev in temu primerno izbira ustrezno hitrost.

To je cena Na razkritju enega najbolj luksuznih vozil pri nas, to je cena

Foto: Jaguar Land Rover range rover sport

Slovenske cene za osnovno dizelsko različico se začnejo pri 96.359 evrih, bencinski model P400 stane vsaj 109.442 evrov, na vrhu ponudbe pa je trenutno hibridni P510e z najvišjo stopnjo opreme first edition in začetno ceno 145.852 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.