Prestižni "hatch" za 19.500 evrov

Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citro%C3%ABn DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citro%C3%ABn DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citro%C3%ABn DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4
Citroen nadaljuje zgodbo DS modelov, tokrat v segmentu C. DS4 pa za razliko od manjšega bratca (DS3) ne zasleduje zgolj športnega poslanstva, ampak združuje koncepte športnega kupeja s suvom.
Oglej si celoten članek

 Vse to pa z prestižno zabelo za več denarja kot ljudski C4. Kmalu pa mu bo sledil še večji DS5, ki bo prav tako posebnež. Cene za DS4 se bodo pričele pri 19.500 evrih, letos naj bi jih prodali 100.

Zaradi dizajna omejitve pri uporabnosti
DS4 se oblikovno od C4 razlikuje v višji nasajenosti na kolesa, saj želi z višjo pozicijo sedežev dajati občutek sedenja v suvu, ali vsaj v enoprostorcu. Razredu in ceni primerno je več tudi kroma na karoseriji, zadnji par vrat pa je zaradi diskretne kljuke manj opazen in zato deluje bolj kupejevsko.

GALERIJA novega citroëna DS4

Športna je tudi bočna silhueta, zaradi katere je zadnji par vrat zelo razpotegnjen in zna preglavice delati pri odpiranju na majhnem prostoru. Vzvratna ogledala so nameščena neposredno na karoserijo in so pri bolje opremljenih različicah obdana s kromom. Platišča lahko merijo do največ 19 palcev, na zadku pa dominirata kromirana obroba, ki nakazuje dvojno izpušno cev in velik spojler, ki je lahko odet tudi v mat sivo barvo.  Pri citroenu crossoverju uradno pravijo privzdignjeni štirivratni kupe.

Podobnost z C4 se nadaljuje tudi znotraj in je (mogoče celo preveč) vidna pri nekaterih stikalih in podrobnostih, razlike pa nastopijo predvsem pri materialih in napredni tehniki. Razlike se seveda povečujejo z vsako višjo stopnjo opreme, pri najbolje založenih različicah pa usnje prekriva tako sedeže, kjer imitira pas na ročni uri, vratne obloge in armaturno ploščo. Več je tudi prestižnih dodatkov kot je panoramsko vetrobransko steklo, ki ponuja pogled navzgor pod kotom 45 stopinj, možnost izbire barve osvetlitve, polifoničnega zvoka smerokazov (štiri možnosti) in  ambientalna osvetlitev.

Prtljažnik je z 370 litri primerljiv z tistim v C4, kjer meri 408 litrov. Nekoliko visok je le njegov nakladalni rob.

Več je tudi napredne opreme in sicer v obliki sistemov za zaznavo vozila v mrtvem kotu, lane assist sistema, programirljivega tempomata in omejevalnika hitrosti, sistema e-touch za klic v sili in tudi 230 voltne vtičnice.
Osnovni opremski paketi so trije: chic, so chic in sport chic, vsi pa vsebujejo klimatsko napravo, audio napravo, ESC in vse ostale elemente varnostne opreme. Med posebnosti pri opremi velja omeniti navigacijo z 30 Gb velikim trdim diskom, električne sedeže z masažno funkcijo in sistem merjenja razpoložljivega parkirnega prostora.  

Zmogljivi in ekonomični motorji
Kar se tiče palete motorjev, je ta sicer podobna tisti pri C4, poslanstvu primerno pa so dodani agregati z nekaj več pompa. Na bencinski strani tako najdemo tri motorje velikost 1,6-litra, osnovni brez pomoči turbo puhala zmore 118, srednji 115, višek ponudbe pa za zda predstavlja različica THP200 z 147 kilovati. Slednji je opremljen tudi z neposrednim vbrizgom goriva, zaradi česar je bolj ekonomičen, za bolj športen zvok pa poskrbi posebna membrana. Na dizelski strani najdemo dva motorja in tri različice le teh se pravi ,1.6-litrskega in dvolitrskega z 82 oziroma 120 kilovati, tu je tudi e-HDI različica s sistemom start&stop, ki v ozračje izpusti le 114 gramov CO2. Menjalnika sta dva in sicer šest stopenjska ročni in robotizirani, še vedno pa ni razumljivo za kaj je pri različici THP155 na voljo le v kombinaciji z slednjim.

Razlike v primerjavi s C4 pa so tudi pri podvozju in predvsem vzmetenju, ki je 10 odstotkov trše, bolj neposreden in informativen je tudi volanski obroč.
Cene na bencinski strani se bodo pričele pri 19.490 (VTi 120 chic) in končale pri 28.290 evrih (THP 200 sport chic), za dizelskega pa boste odšteli od 20.690 (HDi 110 chic) do 27.290 evrov (HDi 160 sport chic). Letos naj bi jih tako kot DS5, ki na naše ceste prav tako zapelje kmalu, prodali 100.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.