Audi A3 bo imel odslej sprednja svetila zelo podobna tistim, ki jih je uvedel A4. Standardne bodo ksenonke, na seznamu doplačil pa tudi matrični LED žarometi, kar naj bi bilo prvič v segmentu. Pri zunanjosti gre omeniti še nove barve in platišča.
V notranjosti je tudi kar precej novosti, najbolj očitna je možnost Audijegega virtualnega digitalnega kokpita z 12,3-palčnim zaslonom, medtem ko se sedempalčni zaslon še vedno električno dviga in spušča iz sredine armaturke.
Audi A3 je pridobil tudi drugo tehnologijo iz A4 in Q7, med najbolj uporabnimi je asistent za zastoje, ki samodejno vodi avto pri hitrostih vse do 65 km/h. Novost je tudi opozorilo na prečni promet pri vzvratni vožnji in brezžično polnjenje telefonov.
Pri motorjih ponudbo prične 1,0-litrski turbo trivaljnik z 81 kW (110 KM), za vrh pa skrbi S3, ki je pridobil 7 kW moči in sedaj nudi 228 kW (310 KM).
Bolj ali manj skrivnost ostaja le še, kako bo izgledal prenoveljeni RS3.
Kar je lahko tudi pozitivno. Da ne bo pomote.
In kot je pri Audiju običajno...spremembo bo opazil samo izredni poznavalec..