Premalo prestižen za boj s konkurenco

Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude Foto: Gregor Prebil Renault latitude
Latitude je nov Renaultov poskus med ekstravagantnimi vozili. Francozi so podobno poskušali že z vel satisom, tudi za latidute pa velja, da bo le težko konkuriral nemškim poslovnežem, čeprav gre za prostoren in udoben avtomobil za dolga križarjenja.
Oglej si celoten članek

Že na prvi pogled je videti, da se latitude oblikovno razlikuje od Renaultove palete vozil. To gre pripisati azijskemu duhu, saj prihaja iz Samsunovega pogona v Južni Koreji, to pa se na žalost opazi tudi v posameznih detajlih v notranjosti.

Prostornosti mu ne gre oporekati. To potrjujejo velike dimenzije – tako zunanje kot notranje. Latituda smo oblikovno ocenili ob preizkusu s štirivaljnim dizelskim agregatom z močjo 127 kilovatov, tokrat pa smo preizkusili trilitrsko dizelsko različico s šestvalnim motorjem in 177 kilovati moči ter najvišjo stopnjo opreme initiale.

Voznika razvaja masažni stol
Prostornosti je dovolj za roke, noge, glavo, kolena, pritoževati se ne bi smel nihče. Drugače je z detajli, za katere bi v takšni limuzini pričakovali, da so vrhunski, a je še vedno preveč azijskega pridiha. Oprema je sicer vrhunska, sedeži so v celoti oblečeni v usnje, a so videti nekoliko ceneno. Voznika razvaja celo masažni sedež, s katerim upravlja s pomočjo stikal ob sedežih, ki pa so nekoliko nepregledni, masiranje pa je zgolj povprečno.

Foto: Gregor Prebil Renault latitude Je pa pohvale vreden občutek sedenja za volanom. Vse je pregledno, voznik ima vsa stikala na dosegu roke, hkrati pa za ugodje skrbi kar tripodročna klimatska naprava, ki omogoča tudi edinstveno upravljanje s kakovostjo zraka v potniški kabini. To voznik stori s pomočjo stikal ionizatorja zraka, s pomočjo tipk na osrednji konzoli pa izbira med dvema vrstama dišav. Dišeče napravice, ki ste jih do sedaj zatikali za ventilacijo, lahko pospravite v smeti, ionizator zraka pa poskrbi tudi za tiste z motnjami z alergijami, saj odpravlja škodljive mikrobe.

Balzam za ušesa
Latitude je, tako kot nekateri zadnji prenovljeni modeli iz Renaultove ponudbe, opremljen z zelo dobrim ozvočenjem Bose, sredi armaturne plošče pa prevladuje velik ekran, ki prikazuje tudi podatke iz navigacijskega sistema. Navigacija se je na testu izkazala za uporabno in jo lastnikom takega avtomobila vsekakor priporočamo. Le navaditi se jo je treba. Že standardno pri Renaultih kupce razvajata še vžig s pomočjo stikala in pametna kartica "hands free", ki sama odklepa in zaklepa vrata. Osrednji ekran služi tudi kot prikazovalnik kamere na zadku za pomoč pri parkiranju, voznik pa je na oddaljenost od ovir dodatno opozorjen še grafično in glasovno. Parkirna pomagala so tudi spredaj.

Podvozje ni kos pogonskemu agregatu
Če smo bili navdušeni, ko smo sedli v avtomobil, pa smo bili nekoliko razočarani med vožnjo. Šestvaljni dizelski agregat, ki premore 177 kilovatov moči (240 KM), sicer deluje zelo uglajeno, še pogrešali smo, da bi malo bolj glasno "zapredel". Trilitrski motor nas je navdušil z močjo, saj je odzivnost zelo dobra, dobro sodeluje celo z avtomatskim menjalnikom, a bi bilo ročno pretikanje bolj všeč tistim s športno žilico. Predvsem zato, ker je šeststopenjski samodejni menjalnik naravnan za bolj udobno vožnjo.

Foto: Gregor Prebil Renault latitude Če ga dohiteva menjalnik, pa to ne velja za podvozje, ki ni kos 240 konjskim močem. Lega na cesti je zgolj povprečna, v hitrejših ovinkih voznik nima občutka, da ima vozilo pod nadzorom, za to pa gre kriviti tudi volana. Tudi nagibanja je preveč, pri vožnji čez grbine bi bil lahko za odtenek bolj mehak. Ne želimo napisati, da je ves slab, sploh ne, vendar pa bodo morali inženirji, da bi se primerjali s suverenimi nemškimi cestnimi križarkami, še krepko zavihati rokave. A moramo vedeti, da so lahko nemške cestne križarke tudi za enkrat dražje. Za tako bogato opremljen latitude boste odšteli 38.605 evrov, pa tudi denarnica pri dolivanju goriva ne bo toliko trpela, kot bi si mislili ob pogledu na število konjičev. Na testu je bila poraba v kombiniranem načinu vožnje v povprečju 8,7 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Podatki o vozilu: (Renault latitude dCi 240 V6 initiale)
Motor: 2.998 cm3
Vrsta: šestvaljni dizelski
Moč: 177 kW (240 KM) pri 3.750 vrtljajih na minuto
Navor: 450 Nm pri 1.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 8,7 litra/100 km (mešani cikel), 188 gramov CO2
Zmogljivosti: 235 km/h, 7,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.897x1.832x 1.483, medosna razdalja 2.762, prtljažnik (v litrih): 477
Cena: 21.900/39.900 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.