Že na prvi pogled je videti, da se latitude oblikovno razlikuje od Renaultove palete vozil. To gre pripisati azijskemu duhu, saj prihaja iz Samsunovega pogona v Južni Koreji, to pa se na žalost opazi tudi v posameznih detajlih v notranjosti.
Prostornosti mu ne gre oporekati. To potrjujejo velike dimenzije – tako zunanje kot notranje. Latituda smo oblikovno ocenili ob preizkusu s štirivaljnim dizelskim agregatom z močjo 127 kilovatov, tokrat pa smo preizkusili trilitrsko dizelsko različico s šestvalnim motorjem in 177 kilovati moči ter najvišjo stopnjo opreme initiale.
Voznika razvaja masažni stol
Prostornosti je dovolj za roke, noge, glavo, kolena, pritoževati se ne bi smel nihče. Drugače je z detajli, za katere bi v takšni limuzini pričakovali, da so vrhunski, a je še vedno preveč azijskega pridiha. Oprema je sicer vrhunska, sedeži so v celoti oblečeni v usnje, a so videti nekoliko ceneno. Voznika razvaja celo masažni sedež, s katerim upravlja s pomočjo stikal ob sedežih, ki pa so nekoliko nepregledni, masiranje pa je zgolj povprečno.
Balzam za ušesa
Latitude je, tako kot nekateri zadnji prenovljeni modeli iz Renaultove ponudbe, opremljen z zelo dobrim ozvočenjem Bose, sredi armaturne plošče pa prevladuje velik ekran, ki prikazuje tudi podatke iz navigacijskega sistema. Navigacija se je na testu izkazala za uporabno in jo lastnikom takega avtomobila vsekakor priporočamo. Le navaditi se jo je treba. Že standardno pri Renaultih kupce razvajata še vžig s pomočjo stikala in pametna kartica "hands free", ki sama odklepa in zaklepa vrata. Osrednji ekran služi tudi kot prikazovalnik kamere na zadku za pomoč pri parkiranju, voznik pa je na oddaljenost od ovir dodatno opozorjen še grafično in glasovno. Parkirna pomagala so tudi spredaj.
Podvozje ni kos pogonskemu agregatu
Če smo bili navdušeni, ko smo sedli v avtomobil, pa smo bili nekoliko razočarani med vožnjo. Šestvaljni dizelski agregat, ki premore 177 kilovatov moči (240 KM), sicer deluje zelo uglajeno, še pogrešali smo, da bi malo bolj glasno "zapredel". Trilitrski motor nas je navdušil z močjo, saj je odzivnost zelo dobra, dobro sodeluje celo z avtomatskim menjalnikom, a bi bilo ročno pretikanje bolj všeč tistim s športno žilico. Predvsem zato, ker je šeststopenjski samodejni menjalnik naravnan za bolj udobno vožnjo.
Podatki o vozilu: (Renault latitude dCi 240 V6 initiale)
Motor: 2.998 cm3
Vrsta: šestvaljni dizelski
Moč: 177 kW (240 KM) pri 3.750 vrtljajih na minuto
Navor: 450 Nm pri 1.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 8,7 litra/100 km (mešani cikel), 188 gramov CO2
Zmogljivosti: 235 km/h, 7,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.897x1.832x 1.483, medosna razdalja 2.762, prtljažnik (v litrih): 477
Cena: 21.900/39.900 EUR
Premalo prestižen za boj s konkurenco
Avtor: Gregor PrebilLatitude je nov Renaultov poskus med ekstravagantnimi vozili. Francozi so podobno poskušali že z vel satisom, tudi za latidute pa velja, da bo le težko konkuriral nemškim poslovnežem, čeprav gre za prostoren in udoben avtomobil za dolga križarjenja.