"Ste v zadnjem času vozili forda?" Če je vaš odgovor na to vprašanje nikalen, potem čimprej zastonj preizkusite povsem nov Ford Pumo. Gotovo boste pozitivno presenečeni, koliko uporabnih in premijskih lastnosti je skritih za njegovo dinamično podobo. Na testno vožnjo se prijavite TUKAJ. Za to izkušnjo vam ne bo žal!
S povsem novim modelom Puma se je namreč Ford premišljeno podal v najbolj priljubljeni razred med evropskimi kupci vozil. Kompaktni križanec Puma med ostalo množico križancev prav gotovo pozitivno izstopa z obliko, vozno in tehnološko naprednostjo ter rešitvami za vsakdanje življenje. Ste vedeli, da ima puma lahko hibridni sklop pogona, ki še bistveno zniža porabo in emisije v primerjavi s klasičnimi motorji?
Fordu je v Pumi uspelo združiti vrline, ki so med kupci avtomobilov pri nas in v Evropi najbolj zaželene, a jih v istem avtu praviloma le zelo redko vidimo: zmogljiv hibridiziran motor z nizko porabo goriva in emisijami, atraktivno obliko, s katero boste skupaj z izbiro barvne kombinacije na cesti gotovo izstopali, prostorno, uporabno in digitalizirano potniško kabino z ogromnim prtljažnikom ter številne tehnološke rešitve, ki jih do zdaj pri avtomobilih njegovega razreda nismo bili vajeni, ali pa so jih ponujali le v premijskem razredu avtomobilov.
In še ena velika posebnost, večina od te tehnologije je v Ford Pumi serijska!
Pet stvari, ki bi vas morale pri novem Ford Pumi še posebej presenetiti in navdušiti:
- Masažni sedeži v prostorni notranjosti
- Pralne prevleke in prav poseben prostor za umazane pohodne čevlje, ki se ga očisti kar z vodno cevjo!
- Multimedijski sistem SYNC z Apple Carplay in Android Avto povezljivostjo.
- Brezžično polnjenje vašega mobilnega telefona.
- Popolna kombinacija varnostnih in asistenčnih sistemov (5 zvezdic Euro NCAP).
Razvit posebej za Evropo
Puma je najnovejši Fordov model v razredu kompaktnih križancev oziroma športnih terencev, s katerim proizvajalec z logotipom prepoznavnega modrega ovala nagovarja posameznike in družine, ki živijo v urbanih okoljih, a vozilo uporabljajo tudi za pobeg iz mesta v naravo. Še posebej ciljajo na evropske kupce, saj je to prvi kompaktni Fordov SUV razvit posebej za voznike na stari celini.
Pri Fordu izpostavljajo mišičast dizajn, ki je udaren, s poudarkom na dinamiki. Puma ne le narekuje, ampak postavlja najnovejše oblikovne trende. Izstopajo vpadljivi, na blatnike potisnjeni žarometi v obliki "kanuja" in atletske aerodinamične oblike. Streha je oblikovana kot pri kupejih in se poševno spušča proti zadku. Športni značaj izdajajo napihnjeni blatniki in širok zadek, za eleganco pa poskrbi moderen "lebdeči" stebriček A.
Atraktivno Ford Pumo lahko brezplačno zapeljete na testno vožnjo. Vse, kar morate storiti je, da se PRIJAVITE.
Tako kot pri drugih Fordovih modelih, bo za zagotavljanje osebnih preferenc lastnikov poskrbljeno z različnimi paketi opreme. Za najbolj športno navdahnjene na primer poskrbi različica ST-line z 19-palčnimi strojno obdelanimi platišči motno črne barve, športnim vzmetenjem in volanskim obročem z odsekanim spodnjim robom.
Prostornost nadgradi še čudežni prtljažnik
Ford je podobno zgodbo spisal že s svojim "zvezdnikom" S-Maxom, ki je v razred enoprostorcev prinesel dizajnersko dovršenost z veliko prostora. Ljudje so se vanj zaljubili. Enako velja za novo Pumo, le da je na trgu v drugačnem časovnem obdobju.
Puma je namreč postavljena na prilagojeno Fordovo arhitekturo za mala vozila, ki si jo delil z dinamično Fiesto. Njena karoserija je bolj višje oddaljenosti karoserije od tal in s tem višjega sedanja ter boljši preglednosti nad dogajanjem v prometu je Puma ne pozna pri okretnosti in vozni dinamiki.
Puma ima v korist notranje prostornosti večjo medosno razdaljo od modela Fiesta. Puma namreč v dolžino meri malo manj kot 4,2 metra, kar je kar devet centimetrov več kot dosedanji Fordov konkurent med malimi križanci Ecosport.
Puma se zaradi pametne razporeditve prostora lahko pohvali z izjemno notranjo prostornostjo, ki tudi na zadnjih sedežih omogoča udobje odraslim potnikom. Še posebej radodarna pa je s prostorom v prtljažniku, ki meri nadpovprečnih 456 litrov in je zasnovan zelo prilagodljivo. Z lahkoto "pogoltne" otroški voziček, kopico nakupovalnih vreč, letalske kovčke ali pa torbo za golf. Polico, ki tvori dno prtljažnika je mogoče nastavljati v tri višine in s tem prilagajati prostor v zadku.
Posebnost je skrita vdolbina v prtljažniku z odtokom, pravijo ji MegaBox in ima volumen 80 litrov, ki precej olajša čiščenje po prevažanju bolj umazanih predmetov. Vse, kar je treba storiti pri čiščenju, je, da odvijete čep MegaBoxa in posodo splaknete s curkom vode. Omogoča pa tudi prevoz predmetov do višine 1,14 metra.
Veliko serijske napredne tehnologije
Tudi tehnološko Puma izstopa. Njena naloga je potnike razvajati. Na primer z električnimi prtljažnimi vrati, ki jih lahko odpremo že z zamahom noge pod zadnjim odbijačem. Seveda ima Ford Puma digitalno instrumentalno ploščo, pametni telefon pa se med vožnjo polni brezžično na posebnem zanj namenjenem prostorčku.
Že standardno prinaša Puma udobne, masivne sedeže, ki spredaj masirajo - serijsko! Sedeži so opremljeni z zadrgo, zato lahko prevleko slečemo in enostavno očistimo v pralnem stroju.
S pomočjo 12 ultrazvočnih tipal, treh radarjev in dveh videokamer vozniku precej olajša njegova vozniška opravila. Aktivni tempomat v zastoju sam zaustavi vozilo in samodejno spelje skupaj s kolono vozil pred njim. Puma ima tudi sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu, aktivnega parkirnega asistenta, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji ...
Zanimiv je sistem za opozarjanje pred zapustitvijo voznega pasu brez vključenega smernika, ki zazna, ali se želi avto premakniti na neoznačeno površino, na primer pločnik, travo in sam poravna volan, da ostane na cestišču. Posebej je treba omeniti zmogljiv sistem za preprečevanje nesreč, ki je sposoben prepoznati ne le vozil, temveč tudi pešce in kolesarje ter pravočasno ukrepati, da ne pride do trka.
Velika večina te varnostne opreme je že v serijski ponudbi Pume.
Vse te asistenčne tehnologije se odražajo z najvišjo možno oceno pri neodvisnem evropskem konzorciju za testiranje varnosti v primeru trka Euro NCAP. Kako dobro je prestala teste, dokazujejo spodnji posnetek.
Hibrid za boljši pospešek in manjšo porabo goriva
Puma je v Sloveniji na voljo s tremi različicami litrskega bencinskega trivaljnika EcoBoost, ki so ga doslej neodvisni strokovnjaki kar šestkrat okitili za najboljši motor na svetu. V šibkejši 92-kilovatni različici lahko deluje samostojno ali s pomočjo 48-voltnega blagega hibrida, močnejša 114-kilovatna različica pa je v vsakem primeru blagi hibrid, pri katerem ob speljevanju in jadranju pomaga varčevati z gorivom mali elektromotor.
Hibridni sistem stalno nadzoruje delovanje motorja, po potrebi mu dodaja navor, kar se pozna pri boljšem pospeševanju in v dinamični vožnji, na drugi strani pa ni kompromisov pri emisijah in porabi goriva, ki je do devet odstotkov gospodarnejša.
Kako deluje hibridni sklop, ki ne potrebuje povsem neodvisno in samostojno od voznika oziroma voznice, si oglejte v spodnjem videu.
Preverite celotno zgodbo nove Pume TUKAJ in se pozanimajte za zelo atraktivnimi pogoji, da bo postal vaš za vedno.