Največja evropska zavarovalnica Allianz zahteva enoten standard za oceno vozniških podatkov vozila, ki bi izboljšal preiskavo nesreč. V določenih situacijah bi se bili pri zavarovalnici pripravljeni odpovedati podatkom.
Nemški Automobilewoche piše, da zavarovalnica ne bi preverjala podatkov o vozilu v primeru manjših prometnih nesreč, bi pa ti lahko bili ključnega pomena pri preiskovanju resnih prometnih nesreč, ki vključujejo smrt, poškodbe in prometne prekrške. In tudi določitvi krivca za nesrečo. V teh primerih želi imeti zavarovalnica dostop do podatkov evidenc vozil tudi, če to vozniki zavrnejo, piše nemški spletni portal. To je sporočil Joachim Müller, vodja premoženjskega zavarovanja pri podjetju Allianz Deutschland v Ismaningu.
"Ta (ocena podatkov) mora biti družbeno sprejeta", še pravi in dodaja, da v primeru hudih prometnih nesreč in prekrškov prevladuje javni interes za razrešitev vseh okoliščin, ki so privedle do nesreče. Črne skrinjice lahko beležijo številne podatke, od tega, kako hitro se vozilo premika, naglo zavira, pospešuje, zavija s poti in druge dogodke, ki bi lahko privedli do nesreče.
Številni sodobni avtomobili so že dolgo časa opremljeni z napravami, ki beležijo podatke o vožnji. V ZDA so naprave, ki shranjujejo podatke o zadnjih 20 sekundah vožnje, predpisane že pet let, v EU pa bo črna skrinjica v avtomobilih postala obvezna leta 2022, še piše Automobilewoche.
Evropski poslanci so aprila letos sprejeli novost, da bodo morala imeti od leta 2022 vsa nova vozila vgrajeno tudi črno skrinjico. V vozilih bodo morali biti nameščeni inteligentni sistem za uravnavanje hitrosti, pripomoček za namestitev blokirne naprave v primeru uživanja alkohola, opozarjanje na zaspanost in zmanjšano pozornost voznika, napredni sistem za opozarjanje na nepozornost voznika, signal za zaustavitev v sili, sistem za zaznavanje vzvratne vožnje in zapisovalnik podatkov v nesreči oziroma črna skrinjica.
Ponekod v tujini so sicer "črne skrinjice" že dalj časa v uporabi. V Veliki Britaniji jih denimo zelo spodbujajo zavarovalnice, še posebej za mlade voznike, saj na podlagi podatkov o načinu vožnje posebej prilagojene naprave v avtu beležijo vozniške navade, s tem pa si lahko varen lastnik bistveno oklesti račun za zavarovalnino, precej mirneje spi tudi zaradi geolociranja avtomobila v primeru kraje.
Google je plačal za vsakodnevno delo na spletu od doma 600 do 1000 dolarjev.i so prejeli prvi mesec $ 23586 …