Predstavljen novi električar

Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e Foto: Lexus Lexus UX 300e
Lexus bo v Evropo pripeljal svoje prvo električno vozilo.
Oglej si celoten članek

Prvi Lexusov »električar« bo UX, ki ga zdaj poznamo kot hibridno vozilo, v začetku leta 2021 pa bo tudi v Evropi na voljo kot 100-odstotno električno vozilo.

Foto: Lexus Lexus UX 300e

HITROSTI DO 140 KM/H Lexus predstavlja večstopenjski hibridni sistem

Foto: Lexus Lexus UX 300e

UX 300e bo po trditvah japonske znamke imel doseg z enim polnjenjem baterije okoli 400 kilometrov. Lexus je Toyotina premijska znamka, kjer imajo po začetni hibridizaciji velike načrte z elektrifikacijo, s čimer bodo zagotovili skladnost z zakonsko predpisanimi emisijami, ki bodo začele veljati leta 2025. Do takrat naj bi bila celotna Lexusova paleta vozil elektrificirana. 

Foto: Lexus Lexus UX 300e

Lexus in Toyota pozno vstopata v električno tekmo, saj prisegata na samopolnilne hibride, ki jih bodo začeli dopolnjevati priključno hibridne izvedenke.

Foto: Lexus Lexus UX 300e

NX in CT Lexus NX in CT nista navadna avtomobila

Foto: Lexus Lexus UX 300e

Šef Lexusa Yoshihiro Sawa je oktobra dejal, da bodo na začetku prihodnjega leta predstavili platformo, na kateri bodo nastajali priključni hibridi in 100-odstotno električna vozila. 

Avto Lexus pokazal novo orožje proti kombinaciji X1 in Q3

Foto: Lexus Lexus UX 300e

"Povsem električni UX 300e zagotavlja odlične vozne karakteristike," so pri Lexusu zapisali v izjavi za javnost, kjer ostajajo skrivnostni s tehničnimi podrobnostmi, razkrili pa so, da bo imelo vozilo vgrajeno litij-ionsko baterijo s kapaciteto 54.3-kWh in električni motor moči 150 kilovatov in 300 Nm največjega navora.

Foto: Lexus Lexus UX 300e

Avto Za volanom lexusa ES, ki je sploh prvič na voljo pri nas

Z eno stopalko bo možno pospeševati in zavirati (danes že uveljavljena tehnologija pri električni avtomobilih), s čimer bo regeneriral energijo ob ustavljanju in polnil baterijo za večji doseg. Baterija bo v korist prostorne kabine in dinamične vožnje (nizko težišča) vgrajena na dno vozila. Pri Lexusu trdijo še to, da bo vožnja povsem tiha, saj se v kabino ne bo prebijal hrup ali piš vetra. Tudi na račun piljenja aerodinamične zasnove.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:23 27. November 2019.

    Bravo Toyota, samo 5 let prepozno in ni ravno neki presežek, razen verjetno kvalitete, so bili in so še boljši …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.