Pozor, po slovenskih cestah se pase boljši mustang

Foto: Saša Despot Ford Mustang Foto: Saša Despot Ford Mustang Foto: Saša Despot Ford Mustang Foto: Saša Despot Ford Mustang Foto: Saša Despot Ford Mustang Foto: Saša Despot Ford Mustang Foto: Saša Despot Ford Mustang Foto: Saša Despot Ford Mustang Foto: Saša Despot Ford Mustang
Močnejši, varnejši, udobnejši. In še vedno mustang.
Oglej si celoten članek

Posodobljeni ford mustang je dobil ravno prav vsega, da bo ostal vsaj toliko kot doslej zanimiv evropskim kupcem. Kot simbol Amerike je mustangu v zadnjih letih uspel velik preboj - medtem ko so se odnosi med ZDA in velikimi evropskimi državami ohladili, pa je v Evropi prav mustang postal najbolj prodajan avto v svojem razredu. 

Prenova je bila zelo smiselna tudi zaradi kritik na račun varnosti, saj je mustang po merilih strogega Euro NCAP premalo storil na področju zaščite potnikov in drugih udeležencev v prometu. 

Avto Ima komaj za plastenko, a želi izprašiti male rakete

Na zunaj je vidnih sprememb malo, tako fastback kot kabriolet sta dobila nekoliko bolj dinamično motorno masko. Mustang ima po novem lahko LED polne žaromete nekaj novih oblik platišč, tudi dve novi barvi sta vmes. V potniški kabini je precej več svežine. Začne se z digitalnimi merilniki na 12-palčnem zaslonu s prilagodljivim prikazom podatkov. Način med petimi načini vožnje, vključno z "dragom", se vklaplja prek fizičnega stikala, še dodaten program delovanja krmiljenja, podvozja in pogona pa je mogoče prosto. Posebna aplikacija je namenjena spremljanju in izboljševanju časov na progi.

Foto: Saša Despot Ford Mustang

Poleg šeststopenjskega je sedaj v ponudbi avtomatski menjalnik s kar desetimi prestavami. 

Velika novost je MagneRide vzmetenje s senzorji, ki nadzirajo premikanje karoserije in koles tisočkrat v vsaki sekundi ter stalno prilagajajo togost blažilnikov. Če senzorji zaznajo nevarno bližanje tlom, prilagodijo ostale blažilnike na način, da do stika ne pride. 

Zelo velik premik naprej je mustang storil pri asistenčnih sistemih. Sistem samodejnega zaviranja, ki ga je dobil, prepoznava tudi pešce, vozniku pa lahko pomagajo še asistent za smet, za speljevanje, aktivni tempomat ... Več udobja je prinesel Sync 3 infozabavni sistem z možnostjo povezave prek Apple Car Play in Android Auto. 

Foto: Saša Despot Ford Mustang

Oba motorja sta bila deležna dodelave, da bosta tudi v zaostrenih okoljevarstvenih zahtevah lahko še naprej rohnela po evropskih cestah. 2,3 ecoboost je bil posledično deležen odbitka moči z 233 na 213 kW (290 KM), medtem ko je V8 v različici GT pridobil 21 kW moči in jih ima sedaj 331 (450 KM). 

Cena za fastbacka ecoboost se začne pri 46.300 evrih, za fastbacka V8 GTpa pri 64.900 evrih. Kabriolet je dražji vsaj pet tisočakov. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.