Jasno je, da Slovencem po žilah v dobršni meri teče bencin, saj smo v Evropi po številu avtomobilov na prebivalca na šestem mestu.
Jasno pa je tudi, da si avtomobile vse težje privoščimo, medtem ko okosteneli javni potniški promet ne more biti alternativa, tudi če je vsak teden razglašen za teden mobilnosti. V časih, ko med prsti obračamo vsak cent, prepogosto pozabljamo, da so velikokrat najcenejši prav novi avtomobili. Osem let star avto, kolikor znaša slovensko povprečje, je glede učinkovitosti in čistosti v primerjavi z novim, kot bi bil z drugega planeta, do sedemletne garancije pa omogočajo brezskrbnost tudi, ko se kaj zalomi.
Prepad med starimi in novimi avtomobili pa je največji pri varnosti – in prav zaščito življenj
sebe in bližnjih premalo cenimo. Kot vsem kupcem na srce polaga šef agencije Euro NCAP, raje kot v za palec večja platišča vlagajte v moderna pomagala, ki dokazano ne le varujejo, temveč se stroškovno povrnejo že v nedolžni situaciji v mestni gneči, ko se avtomobil samodejno izogne nezgodi z dragimi posledicami. Štirje razredi, 51 novih atraktivnih avtomobilov na trgu. Za vsakega nekaj. Izberite.