Povsem novi tucson je razlog, da mora Nemce začeti zelo skrbeti

Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson
Dramatično drugačen hyundai tucson je zdaj pripravljen, da z videzom, udobjem in tehnologijo poseže na sam vrh kompaktnih suvov. Prihaja tudi v elektrificiranih različicah.
Oglej si celoten članek

Hyundai je predstavil povsem novo generacijo tucsona, ki s svojim predhodnikom nima nobene vidne povezave. Namen je jasen, spraviti s prestola prvaka razreda, volkswagna tiguana. 

Četrta generacija tucsona je bila oblikovana v duhu oblikovalskega jezika "senzualna športnost", kot ga imenujejo pri Hyundaiju. Korejska znamka se je pri tem odločila za nekaj drznih potez, imenovanih "parametična dinamičnost", zaradi katerih bo tucson na cesti izstopal. Predvsem prednji del je nekaj posebnega, saj se zdi, kot da avto sploh nima luči. Šele ko se avto prižge, se izza črne oplate pokažejo tudi dnevne LED luči. 

Ostrina se nadaljuje tudi proti zadku, proti kateremu pelje kontrastna črta na strehi, ki avtu doda modni kupejevski pridih. Zadnje luči so prav tako nazobčane, brisalec je skrit pod spojler.

Foto: Hyundai Hyundai tucson Foto: Hyundai Hyundai tucson

Notranjost je spet nova zgodba. Pri Hyundaiu zdaj zagovarjajo čist in sproščujoč dizajn armaturne plošče, ki jo od enega do drugega konca vrat povezuje črta. Ta se prekine le na sredini armaturke, kjer je zaslon 8- ali 10,25-palčnega infotainmenta. Korejci so seveda dali tudi temu oblikovnemu vložku lastno ime, imenujejo ga "slap." Prek zaslona na dotik se uravnava tudi klimatizacija, število fizilnih gumbov so oklestili. Notranjost je mogoče osvetljevati v 64 različnih barvnih odtenkih, veliko je poudarka na kvalitetnih materialih, trdi proizvajalec.

Tucson je opremljen z vsemi modernimi tehničnimi pripomočki in asistenčnimi sistemi, med drugim pozna tudi sistem polsamodejne vožnje, ko na avtocesti avto sam pomaga zavijati in pred ovinki zmanjšuje hitrost. Posebej pa velja izpostaviti tehnologijo NFC, prek katere je mogoče kar s telefona odklepati avto, prav tako pa zagnati motor in klimatsko napravo z razdalje do 30 metrov. Posodobljena in nadgrajena je bila tudi aplikacija Bluelink, ki zdaj omogoča še več funkcij nadzora nad avtom.

Foto: Hyundai Hyundai tucson

Zanimiva posebnost je tudi nadzor mrtvega kota, saj se v trenutku, ko voznik s smerokazem nakaže menjavo pasu, na voznikovem 10,25-palčnem digitalnem zaslonu pokaže slika kamere, ki pokaže predel okoli avta, ki ga sicer vzvratno ogledalo ne pokriva. Med številnimi naprednimi funkcijami je tudi možnost parkiranja in odparkiranja avta na daljavo. Ena izmed funkcij je tudi nadzor gibanja na zadnji sedežni klopi, ki voznika opozori, če med odhajanjem iz avta v avtu pozabi otroka.

Tucson za sopotnike poskrbi s takoimenovim spalnim načinom - ob aktivaciji lahko ostali potniki uživajo v avtu počitek, saj infotainment glasbo predvaja le še iz zvočnikov, ki so blizu voznika.

Zanima posebnost je povsem nova oblika klimatskega sistema, ki uporablja neposredni in posredni sistem usmerjanja zračnega toka za bolj prijetno in nežno prezračevanje. 

Tucson je z natančno 4,5 metra v dolžine malenkost daljši od dosedanje generacije, je pa tudi širši. Za potnike je več prostora, trdijo. Prtljažnika je 620 litrov, naslonjala zadnje klopi se delijo po tretjinah v ravno dno, v povsem podrti kombinaciji je prostora za 1.799 litrov.

Poleg standardnega vzmetenja bo lahko kupec izbral tudi prilagodljivega. Spredaj je sicer vpetje koles prek McPhersonove noge, zadaj je večvodilno.

Motorji so štirje, vsi so tako ali drugače elektrificirani. Krona vseh je hibrid med elektromotorjem in 1,6-litrskim turbobencinarjem, Uporablja šeststopenjski avtomatski menjalnik, skupna sistemska moč pa je kar 169 kW (230 KM).

Potem pa so na volju še štirje motorji. Osnovni je 1,6-litrski turbobencinar s 110 kilovati moči (150 KM). Močnejša izpeljanka je mehki hibrid z 48V tehnologijoje in ima 132 kW (180 KM). Ta izpeljanka je lahko tudi 4x4, na razpolago pa je z ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Tretji motor je dizel s 100 kW (136 KM) v hibridizirani različici ali s 86 kilovati (116 KM), ko ni dodanega starter-generatorja. Napovedali pa so že tudi različico priključnega hibrida, ki bo imel kar 195 kW (265 KM), ter N line izvedenke s športnejšo opremo.

Prve različice novega tucsona lahko v Evropi pričakujemo do konca letošnjega leta.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 11:29 15. September 2020.

    Vsako uro plačam več kot 90 dolarjev na daljavo z dvema otrokoma doma.Nikoli nisem mislil,da bi to imel možnost,vendar moj …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.