Trojček vozil, ki si deli platformo, je na zadnjih testiranjih Euro NCAP prejel le tri zvezdice za varnost potnikov, čeprav so, kot navaja neodvisna organizacija Euro NCAP, pred kratkim doživeli prenovo, proizvajalci pa jih opredeljuje kot nova vozila.
Med prvimi testiranji leta 2005 je trojček aygo, C1 in 107 prejel štiri zvezdice za varnost odraslih potnikov, a so se merila za pridobivanje zvezdic nedavno zaostrila. Prvi mož organizacije Dr. Michiel van Ratingen je po zadnjih preizkusih trčenj dejal: "Naši protokoli testiranj so se v zadnjih letih zelo spremenili. Zdaj naredimo več testiranj, zahteve pa so večje. Kljub temu so mnogi proizvajalci, ki zadostujejo najstrožjim standardom, njihovi modeli pa prejemajo pet zvezdic za varnost. Po drugi strani se spopadamo s popularnimi modeli, ki jim proizvajalci ne namenjajo nujnih novih tehnoloških sistemov, ki vplivajo na varnost potnikov in pešcev. Taki modeli zaostajajo za konkurenco."
Toyoti aygo in francoskima dvojčkoma v serijski opremi manjkajo varnostni sistemi, kot so bočne zračne blazine ali elektronski sistem stabilnosti (ESP). Tako Toyota kot koncern PSA so že najavili, da bodo na vseh evropskih trgih v pravkar testiranih modelih do konca julija leta 2013 ponudili bočne zračne blazine, ESP, opozorilnik na nepripet varnostni pas in dva priključka isofix na zadnji klopi.
Pri Euro NCAP pojasnjujejo, da so trojček vozil preizkušali z omenjeno opremo, ki serijsko šele prihaja v vozila, brez nje pa bi bili rezultati še veliko slabši.
"Večina konkurenčnih vozil je svoja vozila že serijsko dopolnila z zračnimi blazinami, ESP in drugimi varnostni dodatki. To trojčku proizvajalcev, čeprav jih opredeljuje kot nove, ni uspelo. Ljudje bi se morali pri nakupu odločati na podlagi varnostnih standardov in opreme," zaključuje Dr. Michiel van Ratingen.