Čeprav X4 nima predhodnika, z njim je BMW ustvaril povsem nov segment, svojo zgodbo gradi na večjem in prepoznavnem X6, ki je na trgu od leta 2008 (po svetu so prodali že četrt milijona primerkov). A je X4 pravzaprav izpeljanka modela X3, s katerim si deli platformo.
Več vozne dinamike kot pri X3
V primerjavi z modelom X3 je podaljšan za 14 milimetrov, težišče so navzdol pomaknili za 37 milimetrov, tudi sedi se dva centimetra nižje. Vse to botruje k boljši vozni dinamiki pravijo pri BMW, ki z novincem ciljajo na ljudi, ki cenijo vozno dinamiko, a hkrati iščejo vpadljiv dizajn.
Glavni skrbnik za zunanjo podobo bavarskih modelov Hrvat Domagoj Djukec je pravzaprav skrajšal X6, ki ga krasi mogočna podoba. To je deloma uspel obdržati tudi pri številko manjšem modelu, ki še naprej izkazuje športen značaj.
Prepoznamo ga po velikih odprtinah za zrak na skrajnih robovih sprednjega dela in samosvojih linijah sprednjega odbijača z značilnimi dvojnimi žarometi in sprednjimi lučmi za meglo (oba elementa v sklopu dodatne opreme na voljo v LED-tehnologiji). Zadnji del zaznamujejo luči v difuzorski izvedbi X4 v obliki črke L.
Serijske opreme več kot pri X3
Med poudarki so še barvni prikazovalnik na vetrobranskem steklu, asistent za dolge luči s funkcijo zasenčenja in Driving Assistant Plus, vključno z opozorilnikom o zapustitvi voznega pasu, aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop & Go, preventivno zaščito pešcev in sistemom za opozarjanje pred naletom, ki aktivira zavore tudi z največjo možno zavorno silo.
V sklopu dodatne opreme so na voljo Real Time Traffic Information (RTTI), Concierge Service in storitve na daljavo. Za preprost dostop in uporabo so bili optimizirani Facebook, Twitter, individualiziran spletni radio Aupeo in glasbene platforme, kot sta Napster in Deezer.
Poudarek na novem dizlu
Najzmogljivejša bencinska enota xDrive35i (mestna/zunaj mestna/kombinirana poraba goriva: 10,7/6,9/8,3 l/100 km; izpusti CO2: 193 g/km) razvije 225 kilovatov moči (306 KM) in največji navor 400 njutonmetrov; za sprint od 0 do 100 km/h potrebuje 5,5 sekunde. Dizelski vrhunec je xDrive35d (mestna/zunaj mestna/kombinirana poraba goriva: 6,7/5,5/6,0 l/100 km; izpusti CO2: 157 g/km). 3,0-litrski šestvaljni vrstni motor razvije 230 kilovatov moči (313 KM) in največji navor 630 njutonmetrov. Od 0 do 100 km/h v 5,2 sekunde.
Izpostavljamo novo generacijo 2,0-litrskega dizelskega motorja v xDrive20d (mestna/zunaj mestna/kombinirana poraba goriva: 5,8–5,4/5,1–4,8/5,1–5,0* l/100 km; izpusti CO2: 141–131 g/km) z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic. Štirivaljna pogonska enota razvije 140 kilovatov moči (190 KM) in največji navor 400 njutonmetrov. To je tudi najcenejši X4 na ceniku, zanj je treba odšteti 48.950 evrov.