Novi bronco, ki z oglatimi oblikami spominja na legendarnega vzornika, bo namreč na voljo v različicah s tremi ali petimi vrati in kot manjši bronco sport, gre pa za športne terence s pravo terensko tehniko, ki jih Ford pošilja v neposredno tekmovanje s predstavniki znamke Jeep.
Trg zahteva grobe SUV-je
Kot pravijo pri Fordu, so z broncom in broncom sport odgovorili na zahteve trga po grobih športnih terencih, ki raste dvakrat hitreje kot segment športnih terencev nasploh in kjer je do sedaj dominiral predvsem Jeep. Bronca so zato razvili predvsem za obvladovanje zahtevnih terenskih voženj in ga opremili z lastnostmi, ki mu omogočajo, da se odpelje v divjino in tam tudi preživi nekaj časa.
Večja bronca so zato v obeh različicah opremili s 35-palčnimi terenskimi gumami in lahko med drugim premaguje tudi vodo do globine 1,2 metra. A v nasprotju z njegovim glavnim tekmecem jeepom wranglerjem so ga spredaj opremili s posamičnimi obesami koles, ki mu bodo zagotovile tudi bolj zanesljivo vožnjo po tlakovanih podlagah. Zadaj so kljub temu ohranili terenu in prevozu težkih tovorov bolj prijazno togo premo.
Tako kot na wranglerju bo tudi na broncu mogoče odstraniti streho in vrata, kupci pa se bodo lahko odločili med platneno ali trdno panelno streho, ki jo bodo lahko odstranjevali po delih. Odstranjenim vratom so namenili tudi prostor v avtomobilu, zato jih vozniku ne bo treba pustiti doma.
Cherokeejev tekmec
Čeprav mu solidnih terenskih lastnosti niso odrekli, je manjši ford bronco sport veliko manj grob od večjega bronca, saj je tehnika bolj blizu tisti v osebnih avtomobilih, ima pa tudi več dodatkov, ki ga bodo naredili bolj prijaznega vsakdanji rabi. Bronco sport ima zato posamične obese vseh koles, a je kljub temu nasajen na 28,5-palčne gume in lahko obvlada vožnjo skozi vodo do globine 60 centimetrov.
Avtomobilu, ki bo tekmoval predvsem z jeepom cherokeejem trailhawkom, zato denimo niso namenili odstranljive strehe, zato pa imel določene dodatke, s katerimi bo uporaben predvsem za taborjenja na prostem. Med te spadajo strešni nosilci, na katere je mogoče pritrditi strešni šotor, na zadnjih vratih so močni žarometi, ki ponoči osvetlijo okolico vozila, na voljo pa bodo tudi elementi za organizacijo tovornega prostora. Zadnji del strehe je tudi nekoliko dvignjen, da lahko lastnik v prtljažniku pelje tudi pokonci postavljeni kolesi, prostor za shranjevanje malenkosti pa najdemo celo pod sedalom zadnje klopi.
GOAT
Vsi trije bronci so opremljeni tudi s prilagodljivimi načini terenske vožnje, kar so pri Fordu označili s kratico GOAT, ki pomeni »goes over any type of terrain« (gre čez vse vrste terena) in je bila v zgodnjih šestdesetih letih tudi razvojna oznaka originalnega bronca. Bronco je opremljen tudi s sistemom trail control, ki nadzoruje hitrost vožnje po terenu, voznik pa skrbi le za sukanje volana.
Namenu avtomobilov in prodaji na ameriškem trgu je namenjena tudi motorna tehika. Večji bronco bo tako na voljo z 2,3-litrskim štirivaljnikom ali 2,7-litrskim motorjem V6, bronco sport pa z 1,5-litrskim tubobencinskim trivaljnikom ali 2-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom.
Glede na stanje cest bo takšen avto nujen za mobilnost ...