Vozni park Virnek d.o.o., družine Novak iz Šoštanja vse od začetkov prevozništva v veliki večini sestavljajo tovornjaki Mercedes-Benz. Trenutno jih je od skoraj štiridesetih devet desetin te znamke. Ob prevozništvu se ukvarjajo še z žagarstvom in štirje tovornjaki so prilagojeni prevozu hlodovine, drugi pa namenjeni prevozu blaga na dolge proge.
Rudi Novak mlajši, ki mu je ključe nove pridobitve predal zastopnik Autocommerca, Jaka Brudar, je o novi pridobitvi dejal: "Z Actrosi smo v našem podjetju zadovoljni tako z vidika trpežnosti kot porabe goriva. Seveda nas zelo zanima, kako se bo actros z novo kabino obnašal v praksi. Cene prevozov so zelo nizke, zato se vsako znižanje stroškov pozna. Ta tovornjak bo takoj po novem letu začel voziti naš izkušeni voznik, ki je za volani Mercedes-Benzov že petnajst let."
Serija actros je ena od temeljnih serij tovornjakov Mercedes-Benz že od leta 1996. Nova generacija modela je postavila nove standarde v varnosti, učinkovitosti in voznikovem udobju. Več o actrosu L lahko preberete tukaj.
Vlačilec že odet v prepoznavne barve
Leta 1986 je v okviru dopolnilne dejavnosti na kmetiji začel voziti z očetovim Mercedes-Benzom 508 in od takrat je večinoma zvest tej znamki, samo tu in tam preveri, kakšno je stanje pri konkurenci in kupi tudi kakšen drug tovornjak. "Vozilo najbolje spoznaš, če ga imaš v floti. Trenutno potrebujemo dva tovornjaka in glede na tehniške podatke smo se odločili za najnovejša Actrosa L. Tukaj ne gre samo za porabo goriva, ampak emisijo CO2, nižjo od 49 g/km, kar to vozilo v Nemčiji uvršča v najnižji cestninski razred. Vlačilec je že odet v naše barve, šasijo s kabino, namenjeno za tandemski prikoličar za volumenske tovore pa pričakujemo marca naslednje leto," je poudaril Rudi Novak starejši, ki je podjetje postavil ob pomoči žene Sonje.
Brudar, ki je s strani Autocommerca vodil postopek je o Actrosu L ProCabin pravi, da so pri Mercedesu v razvoj novega tovornjaka vložili ogromno znanja, napora in finančnih sredstev. Izdelali so popolnoma nov tovornjak z novo kabino z odličnimi aerodinamičnimi lastnostmi. "Logično je, da so jo zaradi tega začeli nameščati na tovornjake z dizelskimi motorji, saj se je izkazalo, da se v takšni kombinaciji s še nekaterimi manjšimi posegi poraba goriva zniža za osem odstotkov. Vozniško udobje se glede na prejšnjo kabino še poveča, saj zaradi nižjega zračnega upora in še izboljšane zvočne izolacije v notranjost prodre manj hrupa. Tako prvi vlačilec, kot prva šasija s kabino v Sloveniji torej gresta v podjetje Virnek d.o.o.. Šasija s kabino na pnevmatikah 315/60R22,5 bo celo prva v Evropi. S tem podjetjem odlično sodelujemo in se veselimo povratnih informacij."
Ogledala se pa vedno iz prejsnega tisocletja,ne vedo se ocitn za kamere pr mercedesu.O izpustih pa verjetn cez 5 let,da …