Slovenske železnice so se za celovito obnovo dizelske garniture odločile, da bi potnikom ponudile čim boljše storitve. Poleg cene vozovnic in hitrosti vlaka je namreč prav udobje prevoza eden od dejavnikov, ki najbolj vplivajo na potnike, da se odločijo za vožnjo z vlakom.
Obnovo potniškega vlaka so Slovenske železnice zaupale podjetju SŽ - Centralne delavnice Ljubljana, ki tudi sicer vzdržuje in popravlja vse vrste vozil Slovenskih železnic, vključno z najsodobnejšimi lokomotivami in potniškimi garniturami.
Posodobitev skoraj 40 let starega vlaka 813/814-130 je bila doslej najobsežnejša prenova potniškega vlaka, investicija pa je bila vseeno približno 80 odstotkov nižja od nakupa novega vlaka.
Generalni direktor Slovenskih železnic Goran Brankovič je izrazil zadovoljstvo, da lahko sistem Slovenskih železnic takšne obsežne projekte opravi z lastnim znanjem in s kar najnižjimi stroški občutno izboljša ponudbo v potniškem prometu.
Obnova omenjene potniške garniture je le začetek obnove starih potniških garnitur. Po besedah direktorja Poslovne enote Potniški promet Boštjana Korena železnice letos načrtujejo celovito obnovo še treh starejših dizelskih vlakov, ki jim bodo v prihodnjih letih sledili še dodatni prenovljeni potniški vlaki.
Izreden barvni desing . Se strinjam , še Gumolko prenovit , da bo ko bo še eno življenje dala skoz …
Pohvalno, vendar nekam na tesno se sedi , se vam ne zdi....?
luxuz * :)