Po Ljubljani z Avant2Go za 0,10 evra minuto

Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Avantcar Avant2go Foto: Avantcar Avant2go Foto: Avantcar Avant2go Foto: Avantcar Avant2go Foto: Avantcar Avant2go Foto: Avantcar Avant2go Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing Foto: Anže Petkovšek car sharing
V Ljubljani bo od julija v novi shemi carsharinga Avant2Go na voljo 30 električnih avtov, v nadaljevanju pa prek 500, s katerimi naj bi precej znižali stroške prevoza meščanov in pripomogli k čistejšemu zraku. Znane so tudi cene najema.
Oglej si celoten članek

Ob podpori sponzorjev, mestne občine Ljubljane z županom Zoranom Jankovićem na čelu in tudi pod pokroviteljstvom podpredsednika vlade Borisa Koprivnikarja je podjetje Avantcar v Ljubljani predstavilo novo storitev, imenovano Avant2Go, prvo večjo carsharing storitev pri nas. 

Ob predstavitvi vzrokov za nov model mobilnosti, po katerem bi uporabniki za prevoz z avtom plačevali le takrat, ko bi ga dejansko potrebovali, ne pa tudi devet desetin preostalega časa, kolikor povprečen lastniški avto preždi na parkirišču, je Matej Čer, prokurist Avantacarja opozoril na pozitivne spremembe za Ljubljano in celotno državo, ki jih prinaša princip deljenja avtomobilov. 

Med drugim bi lahko s floto 500 avtomobilov, ki bi dopolnjevala oziroma se prepletala z ostalimi modernimi pristopi mobilnosti, kot so prevozi tipa Uber ali izposoja koles Bicikelj, zmanjšali skupno število avtov v Ljubljani za do 10.000, hkrati pa prihranili okolju tisoč kilogramov CO2 izpustov na vsak prevoženi kilometer.

 

PREBERITE ŠE:

Vsak uporabnik storitve carsharinga, ki mu ne bi bilo treba imeti lastnega avtomobila, pa bi si prihranil tudi po 500 evrov na mesec, ki sicer odpadejo za stroške nakupa in vzdrževanja povprečnega avtomobila. Skupno bi tako prebivalci lahko prihranili po 40 milijonov evrov, ki bi jih namenili za druge namene. 

Kakšni avti bodo na voljo s 1. julijem?

Avant2Go bo temeljil izključno na električnih avtih, saj da so najbližje trajnostni mobilnosti brez škodljivih izpustov in so se tudi sicer zelo dobro izkazali pri dosedanjih produktih izposoje Avantcarja. 

Uporabnik bo lahko odvisno od svojih želja in potreb izbiral sledeče modele: smart, renault zoe ali BMW i3. 

Prvih 30 avtov si bo mogoče izposoditi že od 1. julija, ko se prične prva faza projekta. Avtomobili bodo na voljo na nekaterih najbolj frekventnih mestih prestolnice (središče, BTC ...), flota pa naj bi v prvem pilotnem letu projekta narasla na 50 vozil. Izposoja se bo zgledovala po principu storitve Bicikelj, torej bo uporabnik avto lahko dvignil na enem stalnem mestu in ga odložil na drugem. 

Druga faza projekta bo razširila delovanje na številne nove lokacije po Ljubljani, v načrtu je do 300 vozil.

Tretja faza pa predvideva vsaj floto 500 vozil, s čimer bi že tudi lahko prešli na drugačen pristop najema, ko bi najemniki avte lahko puščali bolj prosto in neodvisno od vnaprej predvidenih lokacij. 

Koliko bo stalo?

Cena za najem je po besedah Čera ugodnejša kot pri podobnih modelih po Evropi, saj jo omogočajo subvencije oziroma sponzorji. Za smarta bo moral tako za minuto uporabe najemnik plačati pet centov ali 20 centov za kilometer, minimalna cena najema je 3 evre. Zoe in i3 bosta dražja. Nočna tarifa najema bo za 100 odstotkov višja. Da lahko nekdo postane uporabnik, mora ob registraciji vplačati 59 evrov. 

Foto: Anže Petkovšek car sharing Na začetku bo Avant2Go prvim uporabnikom ponujal tri promocijske pakete z možnostjo zakupa določenega števila minut po še nižji ceni od rednega cenika. 

Eden osrednjih pogojev za dobro uporabniško izkušnjo je primerna aplikacija, prek katere bo uporabnik lociral najbližje vozilo in opravil celotno storitev najema. Aplikacija za pametne telefone naj bi bila preprosta za uporabo, prilagojena pa bo tudi za uporabo potnih nalogov, omogočala bo spremljanje računa, stanja baterije avtomobila ...

andrej.leban@zurnal24.si

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 8

  • 11:05 23. Junij 2016.

    Prejšnjim je šlo očitno 100% ker ni bilo nič narejenega. Nisem Ljubljančan, ampak ste lahko ponosni na mesto. Res napreduje …

  • 10:28 23. Junij 2016.

    Meni se zdi super ideja. Malo me sicer skrbi kako bo to na dolgi rok šlo, glede na subvencioniran posel.<br …

  • 00:11 23. Junij 2016.

    Ne vem kako bo tole lavfalo, od začetka bo naval hipsterjev in zelenih na velko se bodo tolkli selfiji, potem …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.