Pred tednom dni je na Hrvaškem vladala norija za posebno serijo Lidlovih superg. Po pisanju hrvaških medijev, so jih kupci razgrabili še isto jutro, ko so prispele v trgovine. Kar pa ni tako zanimivo kot to, da so se iste superge hitro znašle v oglasnikih. Čeprav so v trgovinah stali 129 kun (17 evrov), so jih v oglasnikih ljudje ponujali po desetkrat višji ceni.
Po supergah, nogavicah in številnih drugih izdelkih z logotipom podjetja, pa je Lidl predstavil tudi "svoj" avto. Lidlova različica Mini Cooper je na voljo v značilni modro-rdeče-rumeni kombinaciji in je glavni dobitek nagradne igre v Franciji.
V njem lahko sodelujejo vsi kupci, ki v trgovinah Lidl od 3. oktobra do 13. novembra 2022 zapravijo 30 evrov ali več.
Specifikacije Minija niso znane, je pa jasno, da ta različica ne bo naprodaj.
Michel Biero, nabavni direktor francoskega Lidla, pravi, da je to odlična ideja: "To je naša strategija, kombinacijo barv (modra-rdeča-rumena) spreminjamo v zaščitno identiteto in prepoznaven podpis znamke. Stranke so se na to akcijo odzvale pozitivno."
tale je glih ta prav za mr. bean-a. čist v vseh pogledih tud od načina nakupa. še en razlog za …