Osnovana je na tehnologiji, s katero si je Goodyear utrl pot v šestdesetih letih, ko jo je uporabil pri pnevmatikah z žično mrežo na lunarnem vozilu (LRV) pri Apollu. Inovativna 'vesoljska pnevmatika' je bila Evropi prvič na ogled na letošnjem ženevskem mednarodnem avtomobilskem sejmu.
Goodyear je v preteklem letu z uporabo orodij za računalniško modeliranje analiziral pnevmatiko lunarnega vozila pri Apollu skupaj s prototipnimi pnevmatikami z zrakom in konceptnimi brez zraka. S tem si je omogočil osnovno razumevanje mehanike koles in izzivov v pogojih na Luni.
'Vesoljska pnevmatika' z 800 nosilnimi vzmetmi je zasnovana tako, da lahko prenaša precej težja vozila na precej večji razdalji kot pnevmatika z žično mrežo, ki so jo uporabili na lunarnem vozilu (LRV) pri Apollu. Nova pnevmatika je izjemno trpežna in energetsko učinkovita. Vzmetni dezen se prilagaja vozni podlagi in s tem zagotavlja oprijem. Vsa energija, potrebna za deformacijo pnevmatike, pa se povrne, ko se vzmeti vrnejo v prvotno stanje. Pri tem ne prihaja do ustvarjanja toplotne energije kot pri navadnih pnevmatikah.
Marc Junio, glavni direktor Goodyearjevega Inovacijskega centra v Luxembourgu, pravi, da jih je k razvoju spodbudilo predvsem dejstvo, da klasične, z zrakom napolnjene pnevmatike iz gume, kakršne uporabljamo na Zemlji, na Luni niso preveč uporabne. Neuporabne so predvsem zaradi nefiltriranega sončnega sevanja, ki povzroča razkrajanje gume in obstaja velika nevarnost, da pride do puščanja zraka.
Pnevmatika za vožnjo po Luni
Proizvajalec avtomobilskih pnevmatik Goodyear in Nacionalna agencija za vesolje in aeronavtiko (NASA) sta razvila pnevmatiko brez zraka.