Razred S trenutno pomeni enega od vrhuncev glede tehnološke naprednosti med avtomobili, saj številni senzorji skrbijo za čim varnejšo in udobnejšo vožnjo. Ena od novosti, ki jo je med serijska vozila vpeljal prav S, je možnost polavtonomne vožnje, ko avto na podlagi radarjev in drugih senzorjev avtomatično sledi vozilom pred seboj, zavira in celo popravlja smer in to tudi pri višjih hitrostih. A ker zakoni običajno ne sledijo tehnologiji z enakim tempom, trenutno avtomobil od voznika zahteva, da na volanskem obroču ohranja vsaj nežen stik rok, sicer sistem ne deluje.
Neki lastnik S-a se je domislil, kako pretentati senzorje, in je na volanski obroč namestil pločevinko pijače. Zaradi njene mase avtomobil domneva, da je v varnem zavetju človeških rok, zato ne komplicira z opozorili, voznik pa lahko uživa v vožnji po avtocesti, saj roke in noge popolnoma počivajo, poroča Carscoop.
Čeprav duhovito, takšen obvoz pravil ni najbolj pametna zadeva, saj avtomobil predvideva, da bo voznik v primeru nepredvidenega dogodka še pravi čas posredoval, medtem ko je skušnjava, da vmes voznik pogled umakne s ceste in se posveti kakšnemu mobilniku, zelo velika. Čas pravih avtonomnih vozil, ki bodo lahko v določenih situacijah prevzeli vodenje po cestah, je sicer po mnenju strokovnjakov oddaljen še vsaj nekaj let ne glede na zakonodajo, medtem ko popolnoma avtonomna vožnja, ko avtomobilom sploh ne bo več potrebno imeti volanov, saj bodo z vsemi situacijami v prometu lahko opravili samodejno, oddaljeno še vsaj kaki dve desetletji.
Tudi "izumitelj" se zaveda, da njegov izum ni popoln. "Ne počnite tega doma," je pripisal k videu, objavljenem na Youtubeu.
Nekdanji Stig dvomi v tehnologijo
Ben Collins, nekdanji Stig iz oddaje Top Gear, je sicer pred dnevi v TV intervjuju dejal, da se mu zdi že sama misel na avtonomno vožnjo strašljiva, saj je po njegovem velikanska razlika med nekakšnim zmogljivim tempomatom in pravo avtonomno vožnjo, ki se je sposobna odzvati v vsemi anomalijami prometa. Opomnil je tudi na vprašanje varnosti in odgovornosti proizvajalcev, potem ko je v minulih letih prihajalo na dan, kako so skušali nekateri pomesti pod preprogo življenjsko nevarne napake na svojih vozilih.