Na prvi pogled bi lahko bil resen konkurent VW sciroccu, vendar z zložljivo streho in postavitvijo sedežev 2+2, torej po dva spredaj in dva zadaj.
Koncept predstavlja študijo voznikovega mesta v prihodnosti, ki so jo leta 2010 pri Peugeotu poimenovali peugeot i-Cocpkit®. V modelu fractal peugeot i-Cocpkit® poleg vida in otipa pa stimulira tudi sluh. V Parizu pravijo, da je vožnja z njim je veliko bolj instinktivna. Peugeot i-Cockpit® je od prodajnega lansiranja skupaj z vozilom 208 leta 2012 do danes prepričal več kot 1,8 milijonov kupcev. Sistem v novem konceptu stimulira še eno dodatno čutilo. Poleg vida, za katerega poskrbi instrumentna plošča v višini oči, in otipa, ki pride do izraza prek kompaktnega volana in zaslona na dotik, je zdaj na vrsti še sluh, ki ga stimulira inovativna zvokovna obdelava.. Slušno zaznavanje informacij dodatno obogati izkušnje v vožnji. Zvočni podpisom je ustvaril oblikovalec zvoka Amon Tobin in ga zaslišimo, ko voznik sproži daljinsko odpiranje vrat prek svoje pametne ure.
Nekaj oblikovnih posebnosti pa si je sposodil od peugeotovega digitalnega dirkalnika za video igrico gran turismo 6, posebnost so led žarometi, tudi na zadku je kar nekaj elementov, ki bi jih lahko videli na serijskih peugeotih.
Za pogon koncepta skrbita dva električna motorja nameščena na prednjo in zadnjo os, vsak od njiju pa proizvede 75 kilovatov moči. Skupna moč je 150 kilovatov (204 KM). S polno 40 kWh litij-ionsko baterijo nameščeno v osrednjem tunelu lahko prevozi 450 kilometrov. Pospešek od 0 do 100 km/h je 6,8 sekunde.
Francozi bodo sicr v nemški finančni prestolnici čez dva tedna med drugim pokazali modele 308 GTi, 308 R hybrid in 308 racing cup.