Peta generacija BMW serije 7

Foto: Žurnal24 BMW_sedem_22 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
BMW bo oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu predstavil novo, peto po vrsti, generacijo svojega najbolj prestižnega modela serije 7. Nova sedmica bo še večja in tehnološko naprednejša, napovedujejo Bavarci.
Oglej si celoten članek

Novi BMW serije 7 zagotavlja, da bo avtomobilistična jesen vroča. Prve fotografije razkrivajo, da bo evolucija oblike prihajajočega Bavarca nova tema razprav stroke, lastnikov in samih ljubiteljev prestižne nemške znamke avtomobilov. Tako kot v primeru predhodnika bi lahko tudi pri novi sedmici oblika zunanjosti sprožila številne polemike, pa ne zaradi možne revolucije, pač pa zaradi preprostega dejstva, da je konzervativnost v obliki nove generacije dobila popolnoma novi smisel. Novost je zrasla v vseh smereh, kot dober pokazatelj pa služi tudi podatek o 84 milimetrov večjem medosnem razmiku. Ko že govorimo o dolžini, omenimo še 140 milimetrov daljšo (L) različico, ki jo bodo obdržali v ponudbi.

Videz poudarja športni značaj, tako značilen za blagovno znamko BMW. Dinamična razmerja avtomobila, spuščen in razpotegnjen stranski profil, gladke površine, široke, nizko ležeče in markantna prednja okrasna rešetka vozila BMW v obliki ledvičk in horizontalno ponazorjeni obrisi na zadku, ki poudarjajo moč in prostornost avtomobila – vse to je novi BMW serije 7.



Bavarci so tudi tokrat navrgli številne tehnološke novosti. Prva je uvrstitev twin-turbo 4,4-litrskega bencinskega V8 motorja predstavljenega na modelu X6, ki bo izza oznake 750i nudil 300 kW/407 KM in kar 600 NM navora. Tako motorizirana križarka ponuja pospešek do 100 km/h v vsega 5,2 sekunde, medtem ko avtomobil na 100 prevoženih kilometrov v povprečju porabi le 11,4 litra goriva. V ponudbi bosta še dva motorja. Šibkejši bencinski v modelu 740i je opremljen z vrstnim bencinskim šestvaljnikom s sistemom twin turbo in tehnologijo neposrednega vbrizga goriva HPI (High Precision Injection). Največja moč motorja je 240 kW/326 KM pri 5,800 vrt./min, največji navor 450 Nm, pospešek od 0 do 100 km/h v 5,9 sekunde, medtem ko je poraba manjša od 10 litrov. Edini dizelski motor nosi oznako 730d. Trilitrski vrstni šestvaljnik s turbopolnilnikom (turbina z variabilno geometrijo lopatic) in sistemom neposrednega vbrizga goriva preko skupnega voda tretje generacije ponuja največjo moč 180 kW/245 KM in 540 NM navora. V tem primeru avtomobil 100 km/h ujame v 7,2 sekunde, v povprečju pije 7,2 litra in je edini, pri katerem se kazalec hitrosti ne zavrti do znamke 250. Najvišja hitrost je 245 km/h. Zgodbo o motorju zaključuje podatek, da bodo vsi motorji v kombinaciji z avtomatskim šeststopenjskim menjalnikom s serijsko optimiziranim dinamičnim prestavljanjem za vse različice motorje.

Na novo zasnovano podvozje skrbi za optimizacijo vozne dinamike in udobje vožnje z avtomobilom. Novi BMW 7 je prva limuzinska različica BMW z dvojno vzmetno roko na prednji premi, integralno zadnjo premo v obliki črke V, ekskluzivno za BMW, pri čemer sta obe premi skorajda v celoti izdelani iz aluminijevih litin. Tu je še standardno zračno vzmetenje zadaj pri BMW 750Li in BMW 740Li, hidravlično krmiljenje z zobato letvijo z integrirano pomožno črpalko krmiljenja, ki se aktivira po potrebi. Novost je opcijsko integralno aktivno krmiljenje (Integral Active Steering) kot simbioza aktivnega krmiljenja na prednji premi in hitrostno pogojenega krmiljenja zadnjih koles.



Voznikom bo med vožnjo v pomoč še inovativni sistem dinamičnega nadzora blažilnikov (dynamic damping control), ki bo vključno s sistemom za nadzor vozne dinamike (dynamic driving control) na voljo kot standardna oprema. Delovanje blažilnikov, dinamika prestavne ročice kot tudi pedal za plin in pomoč pri krmiljenju se s stopnjami comfort, normal in sports spreminjajo s pomočjo stikala sistema za nadzor vozne dinamike (dynamic driving control), ki je integriran na sredinski konzoli. Posebni način oprijema vozila in nastavitev sports+ z omejeno/izklopljeno funkcijo dinamičnega nadzora stabilnosti (DSC) poskrbita za športen slog vožnje. Opcijsko bo na voljo tudi sistem dynamic drive, ki preprečuje nagibanje karoserije vozila pri dinamični vožnji v ovinke.

Kot opcija bo na voljo kombinacija inovativnih sistemov asistence za voznika v premium razredu vozil: tempomat s funkcijo stop & go, sistem lane departure warning, vključno z indikatorjem za omejitev hitrosti, sistem lane change warning, hHead-up projektor, pomoč pri vklopu in izklopu dolgih luči, sistem BMW night vision, ki se premierno predstavlja s funkcijo prepoznavanja oseb, stranski kameri in vzvratna kamera.



Poskrbljeno je tudi za maksimalno zaščito potnikov, ki jo zagotavlja izboljšana struktura karoserije, v kombinaciji s celovitim, interaktivnimi in elektronsko nadzorovanimi pasivnimi varnostnimi sistemi, kot so tritočkovni varnostni pasovi na vseh sedežih, stranske varnostne zračne blazine in varnostne zračne blazine za predel glave, aktivna vzglavnika spredaj, pnevmatike s tehnologijo runflat in indikator za nadzor tlaka v pnevmatikah. Bi-xenonski dvojni žarometi, vključno s funkcijo dnevnih luči, luči za meglo in dvostopenjske zavorne luči na voljo kot standardna oprema; sistem za prilagodljiv snop žarometov z variabilno porazdelitvijo svetlobe in sistem za prilagajanje luči v ovinkih je na voljo kot dodatna oprema. Izboljšana avtomatska funkcija klica v sili preko sistema BMW connecteddrive je prav tako na voljo znotraj paketa dodatne opreme. Ne manjkajo niti zabavne vsebine, od avdio sistema s spominom trdega diska in priključek AUX-in, ki sta na voljo kot del standardne opreme. Prav tako sta na voljo USB vmesnik in večkanalni avdio sistem, da v avtomobilu ne bo dolgčas pa je tu še DVD sistem in dostop do interneta.

Vse našteto je le spoznavanje z modelom, ki bo v Parizu, šest let po predstavitvi aktualne generacije, premierno predstavljen javnosti.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.