Na trgu je veliko pregrinjal, ki ne nudijo optimalne zaščite pred točo, predvsem pred veliko točo, ki ja danes vse pogostejša. Med zaščitami gre največkrat za ponjavo, ki jo uporabnik po potrebi v slabi minuti razprostre čez karoserijo. Največkrat uporaben material je najlon, pod katerim je všita podloga iz pinjenega polietilena, dražji sistemi pa imajo še mehurčkasto folijo in tylen. Ta namreč nudita večjo zaščito predvsem pri težjih padavinah. Na trgu so razširjene tudi že mreže, ki so razprostrte na samostoječi konstrukciji iz aluminija.
Cene zaščite se začnejo pri nekaj deset evrih, kolikor stanejo podloge, ki jih umestimo pod kakršnokoli ponjavo. Cene sistemov, ki že imajo všito podlogo, se gibljejo okoli sto evrov, izdelki po meri pa lahko stanejo tudi več kot tristo evrov. Pri nakupu je treba biti pozoren tudi na sistem pritrjanja, saj so ponjave rade tarče nepridipravov. Skoraj nobena sicer ne nudi stoodstotne zaščite pred tatovi, vseeno pa mora imeti sistem vsaj osnovno zaščito. Mreže na primer imajo varovalo v obliki obložene jeklene vrvi, ki jo po namestitvi preprosto zaprete v vozilo.
Varnost na prvem mestu
Predvsem pa je napačna miselnost, da je ob škodnem primeru z uveljavljanjem zavarovanja veliko dela. Dela je povsem enako, kot če avta nimate zavarovanega, stroški z odpravljanjem pa lahko sežejo tudi močno čez tisoč evrov. Najboljša pa je še vedno kombinacija preventivne zaščite, kot sta ponjava ali garaža, in zavarovanja.
Prekrivanje z odejami pride v poštev le, če nimate druge alternative. Problem pri odejah je poleg nezadostne zaščite tudi v pritrditvi, saj točo in deževje ponavadi spremlja tudi veter, ki odejo odnese z mesta namestitve, s čimer izniči raven zaščite, ki jo daje. Še pomembneje je, da pri toči pazite na glavo, vse drugo je popravljivo.
a so tile na sliki sploh imel koutre k so šli spat, še dobr, da si niso slekl gat in …