Spremembe so na zunaj malenkostne. Luči za meglo so zdaj umeščene v mat obrobe v zgornjem delu zunanjih odprtin za vstop zraka. Višja in obenem bolj bočna lega poudarja širino vozila. Zaradi vpadljivega tridimenzionalnega dizajna okvirja in na novo oblikovanih prečk z nagnjenostjo proti spodnjemu delu je rešetka hladilnika v obliki ledvičk BMW opaznejša. Rob prečk rešetke hladilnika je uravnan s spodnjo črto enote sprednjih žarometov, kar ustvarja dodatno horizontalno linijo, ki prav tako poudarja široke koloteke.
Opaznejši
Poleg dvojnih ksenonskih žarometov je na voljo tudi s prilagodljivim snopom žarometov z LED-tehniko in so del osnovne opreme. Zadnje luči so zdaj v obliki dveh LED-svetlobnih elementov, kar ustvarja značilen nočni dizajn s harmonično sijočo svetlobo.
Zmogljivi motorji
V8-motor v različici xDrive50i razvije 300 kW/407 KM, medtem ko zagotavlja vrstni bencinski šestvaljnik v xDrive35i z 225 kW/306 KM. Vrstni dizelski šestvaljnik v modelih xDrive40d in xDrive30d mobilizira 225 kW/306 KM oziroma 180 kW/245 KM. Oba motorja odlikuje učinkovitost: 7,5 litra na 100 km za xDrive40d in 7,4 litra na 100 km za xDrive30d.
Za nadaljnje zmanjševanje dušikovih oksidov (NOx) v izpušnih plinih je lahko xDrive30d dodatno opremljen s tehnologijo BMW BluePerformance (od spomladi 2012). Poleg osnovnih komponent filtra za trde delce, ki ostajajo pri zgorevanju dizelskega goriva in oksidacijskega katalizatorja, se uporabljata tudi sistem AdBlue z vbrizgavanjem raztopine uree (sečnina) in zbiralni katalizator NOX, ki razgrajuje žveplov dioksid in dušikove okside. Vse to pomeni, da vozilo že izpolnjuje zahteve emisijskega razreda EU6, ki bo začel veljati leta 2014.
Osveženi X6 na cestah spomladi
BMW je svojemu Sports Activity Coupé zategnil gubice, prinaša pa še več naprednih tehnologij. Prenovljeni bavarec bo na prodaj že spomladi.