Tako kot insignia tudi športna corsa nosi oznako GSi in ne OPC, čeprav so zadnje govorice, da naj bi v prihodnosti spet dočakali tudi slednjo. Corso GSi, v prodajne salone prihaja poleti, poganja 1,4-litrski turbo motor s 110 kW/150 KM in 220 Nm navora v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Pri razvoju motorja, ki razvije specifično moč več kot 100 KM na liter delovne prostornine, so morali inženirji optimizirati odzivnosti za vožnjo po ovinkastih podeželskih cestah. Prednost malega motorja ni le v začetnem pospeševanju, ampak pospeševanje v drugi in tretji prestavi, kjer je razpon največjega navora od 3000 do 4500 vrtljajev v minuti. Iz mirovanja do 100 km/h pospeši v 8,9 sekunde, največja hitrost je 207 km/h v peti prestavi, pospešek od 80 do 120 km/h pa je 9,9 sekunde.
Pri Oplu razkrivajo še, da bo vožnja bolj natančna tudi zahvaljujoč športnemu podvozju OPC, na sedeže so se podpisali pri Recaru, ima tudi športni volan športne ter aluminijaste stopalke v notranjosti, na zunanji strani pa elementi iz karbona, zavore z rdečimi zavornimi čeljustmi, 18-palčna platišča iz zlitine s pnevmatikami 215/40 R18. Športen videz zunanjosti so zagotovili z velikimi odprtinami za zajem zraka, bolj "možat" je pokrov motornega prostora, izrazit zadnji spojler, natančno oblikovani stranski pragi in športno kromirana izpušna cev.