Kaj se dogaja z Oplom v Sloveniji?

Foto: Opel
Foto: Opel
Že več kot tretjina prodaje odpade na črko X.
Oglej si celoten članek

Nemški Opel je držal obljubo in lani predstavil kar sedem novih modelov, s katerimi je pomladil in še precej razširil svojo ponudbo. Slednje je še posebej vidno na področju športnih terencev oziroma križancev, saj se je mokki X v B segmentu pridružil še nekoliko manjši in bolj družinam namenjeni crossland X, ki se je po prodaji takoj izkazal za uspešnico, medtem ko v razred višje spada novi grandland X. Ta tako kot njegov manjši bratec X izkorišča francosko-nemške sinergije s koncernom PSA, omenjeni trije X-i pa danes obsegajo že več kot tretjino vse Oplove prodaje, pa čeprav jih še pred kratkim sploh nismo poznali.

Skupaj z ostalimi modeli v ponudbi (corsa, astra, insignia …) so v Sloveniji Oplovi trgovci registrirali okoli 4.700 novih avtov, kar jih je uvrstilo na visoko 4. mesto med znamkami, medtem ko je v evropskem merilu bolj zadaj.

Avto Je bil bolj slovenski avto v letu 2017 clio ali golf?

Odgovor na vprašanje slovenskih lastnikov

A sedaj ima Opel pred seboj leto, polno izzivov. Potem ko je lani izpod General Motorsa dokončno prešel pod okrilje PSA, so v slednjem napovedali določene spremembe, da bo Opel lahko končno pričel biti dobičkonosen. Brez nekaterih bolečih rezov ne bo šlo.

Foto: Anže Petkovšek Borut Gazvoda

Ob tem se je verjetno že marsikateremu slovenskemu lastniku Opla postavilo tudi vprašanje, kakšne bodo zanj posledice prehoda pod koncern, ki je bil doslej poznan predvsem po znamkah Peugeot in Citroën. Borut Gazvoda, direktor Opel Slovenija pravi, da zaenkrat ni predvidenih sprememb. V Parizu v tem hipu namreč še pretresajo model poslovanja divizije Opel South East Europe, ki združuje distribucijo Oplovih avtov v 22 državah, tudi Sloveniji.

Za dobrih 20.000 € Opel grandland X je tipičen slovenski avto za dobrih 20 tisočakov

Omenjena hčerinska družba je v zadnjih letih beležila dobre poslovne rezultate, zato je ena od zelo verjetnih možnosti, da bo ostala organizacija pod PSA enaka kot doslej, kar bi pomenilo, da ne bo niti bistvenih sprememb v mreži pooblaščenih trgovcev in servisov. Znamke Peugeot, Citroën in DS namreč v Sloveniji zastopa švicarska družba Emil Frey.

Zaupanje se z astre seli še na druge modele

Ena od zanimivih novosti Opla v Sloveniji je, da bodo garancijo zadovoljstva, po katerem so bili stranki znotraj določenega roka pripravljeni vrniti denar, če z novo astro ni bila zadovoljna, razširili na vse ostale svoje modele. Doslej sicer ni bilo potrebno vračati kupnine niti eni stranki.

Vrnili vam bodo denar Če vam ni všeč, lahko po 30 dneh avto vrnete

Obstoječim modelom v Sloveniji se bosta v kratkem pridružili “terenska” insignia country tourer in popoprana GSi, v drugi polovici leta pa prihaja še povsem novi model combo.

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 9

  • 01:17 7. Februar 2018.

    Vozil sem opla 10 let pa nikoli več in to samo zaradi zanič servisa!! Kolmanič & Dokl ni servis ampak …

  • 22:33 6. Februar 2018.

    Med kupci Oplov, Peugeotov in Citroënov ne bo konkurence. Večina voznikov je zvesta svoji znamki avtomobila vsaj iz teh treh …

  • 21:55 6. Februar 2018.

    Edina oplova napaka je prehod v psa. Upam da nebojo ecotec in cdti motorjev nadomestili z njihovimi pe in hdi

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.