Opel je pred tedni s prvo skico najavil, da so pripravljeni na razkritje konceptnega vozila GT X Experimental concept, s katerim bodo tudi razkrili svojo vlogo znotraj koncerna PSA, v katerem sta še Peugeot in Citroën.
Novo konceptno vozilo razkriva tako oblikovne novosti nemškega avtomobilskega proizvajalca, kot pogonsko usmeritev, ki bo kot, kaže tudi električna. GT X Experimental je moderen križanec s kupejevsko streho, ki močno spominja na tisto pri najmanjšem Oplovem modelu adamu.
Kljub podobnostim z Oplovimi modeli razkriva povsem nov dizajn, nov obraz znamke, ki ga razkriva nova motorna maska, ki jo dopolnjujejo že znani LED matrični žarometi.
Glavna značilnost maske sta dve izraziti osi, ki sekata emblem znamke. Prva (navpična) je značilna linija osrednjega pregiba na pokrovu motornega prostora, drugo (vodoravno) pa predstavljajo značilne dnevne luči v obliki krila. Legendarni blisk (“Blitz”) je v žarišču oblikovanja.
Žaromete, dnevne luči, kamere in senzorje asistenčnih sistemov skupaj z bliskom obdaja oblikovni element, ki spominja na odprtino za oči motoristične čelade in so ga zato poimenovali ‘vizir’ (“Vizor”). Na Oplov ‘vizir’ se boste morali navaditi, saj bo očitno del prihodnjih modelov znamke.
Streho, ki poudarja dinamično plat vozila, smo že omenili, mogočnejši videz pa zagotavljajo izbočeni zadnji odbijači, ne moremo pa mimo zasnove brez sredinskega stebrička, ki je sicer že preizkušena rešitev v avtomobilski industriji (nedavno upokojeni ford B-max). To omogoča lažji dostop do vseh štirih sedežev v potovalni kabini, pri čemer so lahko kljub kompaktniim meram ohranili veliko prostora za potnike v notranjosti, poudarjajo pri Oplu. Iz prvih fotografij je možno razbrati še nov, tanek in obrobljen volanski obroč in veliki digitalni instrumentalni sklop, ki se steka v infotainment sistem.
Glede tehničnih podatkov še ni veliko znanega. Autocar in Autoblog.nl poročata, da je koncept električno vozilo z litij-ionsko baterijo s kapaciteto 50 kWh in induktivno napajalno napravo. Moč se pošilja v nerazkrit električni motor, ki obrača sprednja kolesa. Poleg električnega pogona naj bi bil koncept izdelan na novi platformi, opremljen pa naj bi bil s sistemi, ki bodo omogočali polavtonomno vožnjo.
Koncept bo predstavljen v drugi polovici leta, njegovo ime pa poudari dolgo Oplovo tradicijo konceptnih avtomobilov, ki so ustvarjali trende. Opel je namreč kot prvi evropski proizvajalec na avtomobilskem salonu razstavil oblikovalsko študijo – to je bil športni Experimental GT, pisalo pa se je leto 1965. Monza Concept (2013) in GT Concept (2016) sta bila mejnika na poti do koncepta GT X Experimental.
Odločitev, da koncept postane električni, ni presenetljiv, saj po nekaterih informacijah pri Oplu pričakujejo, da bi lahko do leta 2021 prodaja baterijskih vozil dosegla 40 % prodaje. Opel si prizadeva ponuditi električno različico (delno ali 100-odstotno) vsakega svojega modela do leta 2024.
meh, in pol se vrata odpirajo za dva parkirna prostora,