Pri Oplu z astra sports tourer ciljajo na kupce službenih vozil, oziroma za tiste, ki prevozijo veliko kilometrov in si v ta namen želijo sočasno praktičen in reprezentativen karavan.
- Prvi vtisi po vožnji z novo generacijo karavanske astre
- Za palec manjše pnevmatike prinašajo velike prihranke
- Intervju z glavnim Oplovim oblikovalcem na temo opel astra
Spredaj med kombilimuzino in karavanom ni razlik, šele proti zadku nastanejo oblikovne spremembe, pri čemer sports tourerja krasi blago napeta streha, ki se spusti proti zadku z značilno krivino. Ker sta B in C stebriček zatemnjena, daje z boka videz velike steklene površine. Zadaj svetijo LED svetilke, tretja zavorna luč je v spojlerju nad prtljažnimi vrati.
V prtljažnik do 1630 litrov prtljage
Čeprav je karavan po zunanjih merah praktično identičen prejšnji generaciji, pa je znotraj znatno večji, pri Oplu navajajo podatek o 26 dodatnih milimetrih za glave, zadnji potniki pa imajo 28 milimetrov dodatka za noge. Prtljažnik meri 540 litrov, s podrtimi sedeži gre v avto namesto 1.550 litrov (stara astra ST) po novem 1.630 litrov prtljage, sedeži se delijo po tretjinah.
Prvič so kupcem na voljo ekektrificirana prtljažna vrata, ki se odpirajo z miganjem noge pod odbijačem. Ostali bonbončki vključujejo povezljivost v 4G omrežju, Apple CarPlay in Android Auto. Motorji so isti kot pri kombilimuzini.
V primerjavi s petrvratno različico je za Sports Tourer potrebno doplačati 750 evrov. Tako se ponudba Astre Sports Tourer prične pri 15.740 evrih, ki velja za različico Selection z motorjem 1.4 ecotec 74 kilovatov moči (100 KM) in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, cene na dizelski strani se začnejo pri 18.340 evrih za 1,6-litrski CDTI ecotec motor z 70 kilovatov moči (95 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom.