Za audi S3 je seveda vedno bilo pomembno, da ima močan motor, in tudi tokrat je tako. Gre za že dodobra preskušeni 2-litrski turbobencinski štirivaljnik z največjo močjo 228 kilovatov (oziroma zdravih 306 'konjev') in navorom kar 400 njutonmetrov.
Takšen motor v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic in štirikolesnim pogonom poskrbi, da audi S3 v obeh karoserijskih različicah 100 kilometrov na uro doseže v 4,8 sekunde, pospeševanje pa se ustavi šele, ko elektronika vanj poseže pri 250 kilometrih na uro. Sicer bi verjetno šlo še hitreje.
Športna tehnika
Solidne zmogljivosti namreč podpira tudi ostala tehnika. V primerjavi z običajnim A3, je audi S3 15 milimetrov bliže tlom, podvozje pa že v osnovni različici razpolaga s štirivodilno zadnjo premo in progresivnim volanskim mehanizmom. Kupec lahko po želji dobi tudi nastavljivo športno podvozje i, pri katerem ventili pretok olja v blažilnikih urejajo na tak način, da se sproti v milisekundah prilagajajo podlagi, vozni situaciji in voznikovim željam.
Pri Audiju pravijo, da je razmerje med udobjem in dinamiko še širše kot pri predhodniku. Za učinkovito zaviranje skrbijo zavore z zračenimi koluti in novimi električnimi ojačevalniki, poleg serijskih 18-palčnih pa so na voljo tudi 19-palčna kolesa.
Eko sedeži
Tako kot serijski audi A3 je tudi S3 nekoliko zrasel, zato je tudi bolj prostoren, od športnega paketa opreme S line na audiju A3 pa se v notranjosti razlikuje predvsem po volanskem obroču z ravnim spodnjim delom in športnih sedežih z večjim bočnim prijemom, za katere so prevleke izdelali iz odpadnih plastenk. Sicer si audi S3 večino infozabavne tehnike in drugih elektronskih priboljškov deli z audijem A3.
Audi je v določenih evropskih državah že začel zbirati prednaročila za audi S3, ki bo pri trgovcih na voljo od začetka oktobra, ko bo (v Nemčiji) kot sportback na voljo za najmanj 46.303, kot limuzina pa za 47.180 evrov.