“Odpravili smo se iskat semena pozitivnih sprememb – načinov, s katerimi sami premikamo ali nas premikajo, da smo boljši in bolje ravnamo,” je povedala Sheryl Connelly, vodja raziskovanja globalnih potrošniških trendov in prihodnosti pri Fordu.
V žarišče so postavili na uporabnika osredotočeno oblikovanje, obenem pa si prizadeva za koristno uporabo tehnologij in iskanje rešitev na področju mobilnosti, ki so v skladu s človeškimi potrebami, izboljšujejo življenja potrošnikov in oplemenitijo skupnosti. Ti vpogledi vsako leto pomagajo izoblikovati Fordove prioritete za prihodnost in predstavljajo njegova razmišljanja o zahtevah v prihodnosti.
Nekaj ključnih ugotovitev:
- skoraj polovica odraslih po vsem svetu verjame, da je strah gonilo sprememb; sedem od desetih pravi, da jim spremembe zagotavljajo novo energijo;
- 87 odstotkov vprašanih se strinja, da je danes tehnologija največje gonilo sprememb; skoraj osem od desetih odraslih po vsem svetu verjame, da je tehnologija pozitivna sila;
- 67 odstotkov odraslih bi raje videlo, da se njihovi otroci vozijo v samovozečem vozilu, kot pa da bi prisedli k neznancu;
- 45 odstotkov odraslih po vsem svetu pravi, da zavidajo ljudem, ki se lahko ‘odklopijo’ od svojih naprav; sedem od desetih potrošnikov se strinja, da bi si morali obvezno vzeti premor od svojih naprav;
- 84 odstotkov odraslih po vsem svetu poroča, da je z manjšimi koraki skušalo izboljšati svoja življenja; 92 odstotkov med njimi s temi koraki nadaljuje, 83 odstotkov pa se jih strinja, da so spremembe manj moteče, če jih razdelimo na majhne korake;
- 84 odstotkov odraslih po vsem svetu se strinja, da bi morala podjetja kot del bonitet nuditi dneve za izboljšanje psihičnega zdravja; enak odstotek se jih strinja, da različna mnenja vodijo do pozitivnih sprememb;
- večina odraslih po vsem svetu pravi, da ob nakupu upoštevajo tudi vplive na okolje;
- 67 odraslih po vsem svetu se strinja, da tehnologija olajša pot v službo in domov.
To poročilo služi kot načrt, ki pomaga razumeti pričakovane vplive ključnih vzorcev vedenja potrošnikov po vsem svetu na potrošnike in podjetja v letu 2019 in po njem. Ford je zaznal in raziskal naslednjih sedem trendov, na podlagi odgovorov pa bodo v svojih vozilih v prihodnje prilagodili tudi vgrajene tehnologije. Inženirji in dizajnerji so prepričani, da morajo naše izbire glede prevoza vsakdanje življenje olajšati, ne pa ga dodatno zakomplicirati.
Nikoli ne bi zaupal otroka samovozečemu jajcu na 4 kolesih. NIKOLI. Ne 2019, ne 2025, ne 2030, ne 2035, ne …