Alltrack je namenjen družinskim in poslovnim ljudem, ki v prostem času prisegajo na avanture in otroke popeljejo tudi v hribe. Gre namreč za križanca med klasičnim karavanom in športnim terencem, ki je za tri centimetre bolj odmaknjen od tal kot klasičen passat, premore dodatno jekleno zaščito za pogonske agregate, inteligentno krmiljen štirikolesni pogon 4Motion, za robustnost pa poskrbijo črne obrobe kolotekov in pragov ter odbijača s terenskim videzom.
Terenski vozni program serijsko
Kljub temu gre za privlačen in moderen avtomobil, ki ima elegantno oblikovana nova 17-palčna platišča, obilico kroma ter LED-žaromete. Notranjost zaznamuje obilica svetlečih elementov, napisi alltrack in dobri materiali. Tako kot pri preostalih passatih je oborožen z vsemi asistenčnimi sistemi, serijsko je na voljo sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika.
Posebnost alltracka je terenski vozni program, ki prihaja serijsko. Voznik s pritiskom na tipko sproži sistem, ki prilagodi vožnjo zahtevnosti terena. To pomeni, da je možno zaradi prilagoditve pedalke bolj natančno odmerjati plin, samodejno prilagodi vse elektronske sisteme (ABS, način delovanja elektronskih zapor diferencialov, asistenco za nadzorovani spust), terenski vožnji pa prilagodi tudi prestavljanje DSG-menjalnika.
Dva bencinska in dva dizelska turbomotorja
Voznikom so ponudili izključno turbomotorje, ki so štirje, po dva na vsaki strani. Bencinska sta 1,8 TSI s 118 kilovati (160 KM) in 2,0 TSI s 155 kilovati (210 KM), turbodizelska, ki sta kombinirana s sistemom start-stop in rekuperacijo, pa sta 2,0 TDI s 103 kilovati (140 KM) in 125 kilovati (170 KM).
Za najcenejšega alltracka s štirikolesnim pogonom je treba odšteti 31.808 evrov, sicer pa se cene za vstopni bencinski model začnejo pri 29.061 evrih, za vstopni dizelski pa pri 30.025 evrih. Uvoznik načrtuje, da si bo letos passatovega hribolazca omislilo od 100 do 150 voznikov.