Novomeški twingo nikakor ne spleza na zeleno vejo

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Prodaja malih avtomobilov v Evropi ne cveti. Najbolje prodajan model je zahvaljujoč domačemu, italijanskemu trgu Fiat panda, medtem, ko renault twingo, ki ga proizvajajo v Novem mestu, beleži padec prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani. Avtomobilski proizvajalci želijo prodajo malih vozil stabilizirati z vgradnjo najnovejših tehnologij v najmanjše avtomobile.
Oglej si celoten članek

Pri Jato Dynamics so prepričani, da bo prodaja malih avtomobilov letos, tako kot lani, še nazadovala, do leta 2020 pa predvidevajo stabilnost. Ustalila naj bi se nekje pri 1,23 milijona prodanih vozil na leto.

Kljub padcu prodaje v zadnjih dveh letih pa so mali avtomobili v Evropi v prvem kvartalu leta še vedno predstavljali 8,3 odstotka celotne prodaje vozil na evropskem trgu in predstavljajo peti največji razred vozil od 24, ki jih beležijo pri Jato Dynamicsu. 

"Mini avtomobili nimajo neposrednih konkurentov v mali suvih, zato predvidevamo, da bo število registriranih avtomobilov v prihodnjih letih ostalo stabilnost," pravi Felipe Munoz, globalni analitik pri Jato Dynamics.

Fiat panda in fiat 500 kraljujeta na vrhu

Zadnje desetletje v Evropi prevladujeta dva mala avtomobila, to sta fiat panda in fiat 500. V prvem kvartalu letošnjega leta je Fiat po podatkih Jato Dynamicsa prodal 59.295 pand (+4,4 odstotna rast) in 54.844 modelov 500 (+3,5 odstotna rast), daleč zadaj so VW up (27.308), toyota aygo (26.165) in hyundai i10 (24.650). Renaultov twingo je na šestem mestu z 20.517 prodanimi primerki, kar v primerjavi z enakim obdobjem lani predstavlja pet odstotni padec.

Pri Jato Dynamicsu skok napovedujejo novi generaciji kie picanto, ki uvaja športni paket GT line, večja kolesa in več tehnologij, tudi varnostnih, kot je samodejno zaviranje v sili. Kia s tem sledi konkurentom, kot sta Renault in VW, ki tudi v razredu "budget" avtomobilov ponujata veliko varnostne opreme, opreme za povezljivost in tudi turbo motorje, ki jih sicer dobimo pri dražjih avtomobilih.

Kia se je s picantom poslovila od trivratne različice, kar je prav tako trend, ki ga je opaziti pri najmanjših avtomobilih. Enako je pri twingu in i10. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.