Po pisanju britanskega AutoExpress bo VW polo prvi avtomobil izdelan na najmanjši različici MQB platforme z imenom A0, s čimer bodo izboljšali kakovost in znižali stroške proizvodnje.
Inženirji so se osredotočili na povečanje zadnjega dela kabine, torej udobnejšemu sedenju v drugi sedežni vrsti in prostornejšemu prtljažniku. Avto naj bi bil zato konkretno večji. V dolžino naj bi meril okoli štiri metre, in bil prostornejši - medosje bodo iz zdajšnjih 2,47 metra raztegnili na 2,56 metra.
Kot v Audiju
Pri Autoexpressu izspostavljajo preskok v kakovosti vgrajenih materialov in tehnologij. Novi polo bo imel vgrajen zabavno-informacijski sistem z barvnim ekranom na dotik, ki naj bi meril 9,5-palca, kar je največ med konkurenti. Govvori se tudi, da naj bi najbolje opremljeni model dobil digitalne merilnike, ki smo jih naprej spoznali v audijih, pa tudi v passatu. Podpiral bo povezavo s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto.
Motorno ponudbo bodo večinsko sestavljali majhni turbo motorji, začenši z izboljšano različico 1,0-litrskega trivalnega atmosferskega bencinskega motorja z 55 kilovatov moči (75 KM). 1,0-litrski motor bo na voljo tudi v kombinaciji s turbino in močjo 73 kilovatov (100 KM) in 85 kilovatov (115 KM).
Namesto 1,4-litrskega bencinskega in 1,6-litrskega dizelskega motorja bosta na voljo 1,5-litrska motorja. Bencinski bo na izbiro v dveh različicah, z 103 kilovatov moči (140 KM) in 118 kilovatov moči (160 KM). Na dizelski strani bodo tri različice novega motorja z močjo 66 kilovatov (90 KM), 81 kilovatov (110 KM) in 96 kilovatov (130 KM). Zaenkrat se o hibridni različici še ne govori. Standarden bo šeststopenjski ročni menjalnik, v ponudbi pa se pričakuje tudi sedemstopenjski DSG dvosklopčni menjalnik.
Kasneje naj bi Volkswagen ponudil še SUV različico, ki so jo najavili s konceptnim vozilom t-cross breeze. Sledil naj bi še kabriolet na osnovi pola z mehko zložljivo streho.
Butec, glej zaslon doma in ne na cesti.