Novi volkswagen tiguan

Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan
Novi tiguan druge generacije je večji, lažji, hitrejši in ... lepši. S predhodnikom tega baby touarega ga druži le še ime.
Oglej si celoten članek

Na predvečer pričetka največjega avtosalona svetu, bienalnega IAA v Frankfurtu, so pri Volkswagnu uradno predstavili svojo glavno novost, drugo generacijo kompaktnega križanca tiguana, ki jim je pred dnevi sicer proti njihovi volji ušel v svet prek fotografij nekega naključnega paparaca.

Avto je v primerjavi s predhodnikom zrasel v dolžino za konkretnih šest centimetrov in sedaj meri le še centimeter manj od 4,5 metra. Tudi nekoliko širši je, vse v prid postavnejšemu, bolj mišičastemu videzu, ki v marsičem spominja na večjega brata touarega. In na študijo cross coupe GTE, predstavljeno na začetku leta v Detroitu. In prav ameriški ter kitajski trg se zdita tista, na katera tiguan odslej odločneje meri, tudi glede na mere. Med drugim se v Mehiko seli tudi del proizvodnih kapacitet.

Prostornež, ki se ne ustraši terenskega dela

Tako kot pri predhodniku je tudi drugi tiguan na voljo v posebni terenski različici, ki zaradi drugačnega nosu in drugih off-road dodatkov omogoča še odločnejši napad na brezpotja. Od tal je sicer avto oddaljen 20 centimetrov, zaradi daljše medosne razdalje pa je več prostora v notranjosti tako za potnike kot prtljago. Prtljažnik ponuja sedaj kar 615 osnovnih litrov (prej 470), s podrto klopjo do 1.655 litrov. 

Napredna varnost in udobje

Tiguan je poln naprednih asistenčnih sistemov, AEB je tako samoumeven, prepoznava pa lahko tudi pešce. V notranjosti je lahko triobmočna klima, pa masažni sedeži, digitalizirani merilniki, HUD zaslon, 360-stopinjski pogled kamer in prilagodljivi tempomat.

Foto: Volkswagen VW tiguan Infotainment se je sposoben povezovati s telefonom prek sistema Android Auto in Apple Carplay. Na voljo je tudi aplikacija za telefone z določenimi funkcijami, med drugim za vklop ogrevanja na daljavo.

Motorjev je skupaj za začetek osem, po štiri za vsak tip goriva. Presenečenj ni, vsi naj bi bili za desetino varčnejši od dosedanjih izpeljank tiguana, na voljo je tudi dvolitrski biturbo s 176 kW (240 KM). Štirikolesni pogon je serijski le pri nekaterih, deluje po principu Haldex pete generacije. 

Sonce poskrbi za do 1.000 kilometrov poti

Vzporedno s serijskim avtom, ki bo v Nemčiji na prodaj (šele) od pomladi 2016, pa bo na razstavišču že tudi koncept GTE, torej kombinacija bencinskega 1,4 TSI motorja in elektromotorja, ki skupaj tako kot v passatu GTE proizvedeta za 160 kW (218 KM).

Foto: Volkswagen VW tiguan Posebnost koncepta je streha iz sončnih celic, ki naj bi bila sposobna proizvesti toliko energije, da bi v Nemčiji z njo zastonj vozili 500 kilometov na leto, v kakšni sredozemski državi pa do 1.000 kilometrov. Normna poraba je 1,9 litra na 100 kilometrov. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.