Passat zapeljal v zelje prestižnih

Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat
Nova, osma generacija volkswagen passata kljub zgolj evoluciji oblike prinaša veliko novosti, ki se jih ne bi sramovali niti predstavniki premium srednjega razreda.
Oglej si celoten članek

B8, kot je tehnično ime nove generacije, je postavljen na podaljšano platformo MQB, ki jo je pred dvema letoma tako uspešno uvedel golf, saj precej znižuje stroške izdelave in servisiranja modelov. Passat je tudi eden tistih, ki prekinja tradicijo, po kateri je bil vsak nov model v srednjem razredu večji od prejšnje generacije.

Tako je celo za 2 milimetra krajši od predhodnika (sedaj 4,767 metra), je tudi za 14 milimetrov nižji. Po drugi strani pa je medosna razdalja podaljšana kar za 80 milimetrov (2,791 m), v širino ga je 12 milimetrov več (1,832 m). Razmik med kolesi se pozna v notranjosti, ki je najprostornejša doslej, velik je tudi prtljažnik, ki pri limuzini meri 586 litrov (+21 litrov), pri hkrati predstavljenem karavanu pa ga je kar za 650 litrov (+47 litrov), s podrtimi zadnjimi sedeži pa 1.780 litrov.

Po zaslugi nove platforme in uporabe naprednejših materialov je v povprečju kar za 85 kilogramov lažji od predhodnika, sama učinkovitost motorjev da je izboljšana za petino, pravijo v Wolfsburgu.

Foto: Volkswagen Volkswagen passat Tako zunaj kot znotraj passat še naprej stavi na eleganten dizajn, ki morda ni najbolj inspirativen, a zato ponuja trajnost, na vsak način pa tudi stik s pričakovanji premium razreda, pravijo Nemci. Med drugim je opcijsko na voljo kar 12,3-palčni TFT polno prilagodljivi zaslon na mestu klasičnih merilnikov. Med drugimi tehnologijami, od katerih so nekatere prvič na voljo v tem razredu, so še HUD zaslon, polni LED žarometi, infotainment za potnike na zadnjih sedežih, pomoč pri zaviranju s funkcijo samodejnega zaviranja in prepoznave pešcev, asistent za vleko prikolice in asistent za vožnjo v zastojih, ki samodejno speljuje, zavira in popravlja smer vozila. 

Skupno je na razpolago 10 motorjev z razponom moči od 88 kW (120 KM) do 206 kW (280 KM), seveda so vsi v skladu z novim standardom Euro 6. Med posebnostmi motorizacije velja omeniti priključnega hibrida s 155 kW (211 KM), pri katerem sodelujejo bencinski motor TSI z močjo 115 kW in elektromotor z močjo 80 kW ter baterija z možnostjo zunanjega polnjenja, zgolj na elektriko pa lahko vozilo prevozi do 50 kilometrov. Omembe je vreden tudi 2,0-litrski bi-turbo dizel, ki ponuja kar 176 kilovatov moči (240 KM). Seveda bo passat na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

 V Nemčiji bo passat naprodaj za 25.875 EUR (limuzina) oziroma 25.950 EUR (karavan). Prednaročila že pobirajo, uradna prodaja se prične po jesenskem pariškem salonu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.