Nova 308-ica nadaljuje oblikovni jezik modelov 208 in crossoverja 2008. V dolžino meri 4,25 m metra, v višino pa 1,46 metra. Ena od odlik bo prtljažnik z volumnom 470 litrov.
Prepoznavni znak zunanjosti so žarometi, ki so na prednjem delu usločeni s tehnologijo full LED in ponazarjajo mačji pogled. Pri bogatejše opremljenih izvedenkah bodo na voljo v serijski opremi. Zadnji del krasijo v obliki golf palice zaobljene luči in trije peugeotovi mačji kremplji z LED-diodami.
Velik ekran in nova platforma
Linije znotraj so prečiščene. "i-cockpit" ponuja kompakten in pomanjšan volan za intenzivne občutke v vožnji, instrumentno ploščo v višini oči za lažje odčitavanje informacij brez odmika pogleda s cestišča, visoko in razkošno opremljeno srednjo konzolo ter velik 9,7-palčni zaslon na dotik, iz katerega bo voznik razbiral številne upravljalne funkcije z na videz očitno ergonomsko obliko. Na armaturni plošči je zato zgolj nekaj potisnih stikal.
Novinka bo narejena na novi PSA EMP2 platformi, ki so jo uporabili tudi za novi citroëna C4 picasso, ki kmalu pride na slovenske ceste.
Po zaslugi nove modularne platforme EMP2 se lahko novi 308 pohvali s kompaktnimi dimenzijami in za 140 kilogramov manjšo težo od predhodnika, kar je zagotovilo za boljše vozniške izkušnje in nižje emisije CO2 (pri eni od izvedenk znašajo manj kot 85 g/km). Nova platforma je bila oplemenitena s 116 registriranimi patenti, za boljše dinamične lastnosti.
Novi Peugeot 308 bo proizvajala tovarna v mestu Sochaux. Francoska proizvodna obrata v mestih Trémery in Douvrin pa bosta skupno dobavljala pogonske sklope.
pa še to.... pogrešam odlagalne površine za telefon in očala! Kaj je tako težko pogruntati nekaj tako osnovnega kot to? …
obožujem minimalizem, tole je po mojem okusu, samo bi šli lahko še korak dlje in odstranili režo za CD ki …