Novi francoski lepotec s slovenskim logotipom

Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308
Prvi peugeot 308 nove generacije je že parkiran v Sloveniji. Pred uradnim začetkom prodaje je pokazal, kaj ima in zmore kot prvi svoje znamke.
Oglej si celoten članek

Peugeot 308 je povsem na novo izdelan avtomobil uveljavljenega imena. C segment kombilimuzin in karavanov je kljub prodoru križancev še vedno eden najbolj prodajanih v Evropi in novinec se želi zdaj z novo obliko in vsebino na vsak način povzpeti višje v "golfovem" razredu. V tehničnem smislu si veliko deli z novo opel astro, s katero so ga vzporedno razvijali. Je pa pri njem logično opaznega več francoskega šarma in še bolj neposredno buhti od vse vgrajene tehnologije. 

O receptu Govorili smo s človekom, ki je s kombinacijo 3,0,0,8 začaral množice

Narejen na koncernski prilagodljivi EMP2 platformi je v dolžino zrasel kar za 10 centimetrov in zdaj meri 4,36 metra, tudi na račun več kot pet centimetrov daljšega medosja. Je tudi širši, a hkrati nekoliko nižji, bolj poševno nazaj je potisnjen tudi A stebriček. V ospredju je nizek koeficient zračnega upora. Oblikovno je zelo soroden z zadnjima modeloma 208 in 2008, nizek nos dodatno poudarjata pokončna LED trakova dnevnih svetil. Postava je nizka, zadnji del se zaključuje atletsko. 

Foto: Žiga Intihar Peugeot 308

Foto: Žiga Intihar Peugeot 308

Model 308 uvaja stvari, ki jih znamke ponavadi prepustijo svojim največjim in najprestižnejšim modelom. Tako je prvi peugeot z novim emblemom, v katerem je po novem le še levja glava. Tisti na motorni maski je zares velikanski, poleg zadnjih vrat pa levji glavi krasita tudi oba boka. Naj se ve, kam sodi. In kar je pri novi oznaki zelo zanimivo, izdelujejo jih v Sloveniji, natančneje v Kamniku. Z napisom Made in Slovenia vred. 

308 je prvi peugeot še na enem pomembnem področju - odslej so vsi napisi v njem tudi v slovenščini. Kot prvi uporablja tudi naslednjo stopnjo evolucije i-cockpit voznikovega zaslona, ki je zdaj postavljen še nekoliko višje pod rob stekla. Prvi je uvedel novo obliko ročice oziroma po novem stikala avtomatskega menjalnika in prvi uporablja najnovejšo različico infozabavnega sistema. Poleg zaslona sestoji še iz pomožne na dotik občutljive plošče pod njim, s pritiskom na katere se uporabnik hitro premika med posameznimi kategorijami nastavitev - klima, navigacija, audio ...

Avto Človek, ki je v nakup »leva« prepričal številne Slovence

Nenazadnje je peugeot 308 tudi prvi avto znamke z možnostjo pravih matričnih žarometov, povrh vsega pa je in še bo dobil nekaj novih ADAS sistemov za pomoč voznikov. Med drugim bo radarski tempomat omogočal samodejno menjavanje voznega pasu in prilagajanje ovinkom. 

Foto: Žiga Intihar Peugeot 308

Za potnike je seveda poskrbljeno na višjem nivoju, prtljažnik zdaj meri 412 litrov, še 28 litrov je na voljo v dnu. 

Peugeot 308 bo na voljo s kar štirimi različnimi tipi pogonov. Bencinski trivaljnik 1,2 ima 81 kW (110 KM) ali 96 kW (130 KM), 1,5 dizel pa ima prav tako 96 kW (130 KM). Potem pa bosta že od začetka prodaje na voljo tudi priključna hibrida s kombinacijo 1,6-litrskega motorja in elektromotorja, ki pomaga pri pogonu prednjih koles. Skupna moč bo 132 kW (180 KM) ali pa 162 kW (225 KM). Lahko pa se nadejamo nečesa še močnejšega iz asortimaja športnega oddelka PSE, saj imajo že danes znotraj hiše pogone z močjo 220 kW (300 KM). 

Četrti tip pogona pa bo popolnoma električni e-308. Prodajati ga bodo začeli leta 2023. 

Pri uvozniku so povedali, da se je začetek prodaje zaradi razmer v avtomobilski industriji premaknil na začetek pomladi. Tako v tem hipu tudi še niso znane cene novega 308. Ko se bo pomlad začela prevešati proti poletju, pa pride k nam tudi karavanska različica SW.

Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308 Foto: Žiga Intihar Peugeot 308

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.