Za pogon je zadolžen AMG 6,0-litrski V12 bi-turbo motor, ki je kombiniran s sedemstopenjskim XTRAC-menjalnikom. Pri Paganiju so se odločili dovolj bogatim kupcem ponuditi dve različici. Standardno z močjo 514 kW/700KM in 900 Nm navora in športno z močjo 536 kW/730KM in 1100 Nm navora. Huayra od 0 do 100 km/h pospeši v 3,3 sekunde (različica z 700KM), medtem ko je najvišja hitrost 370 km/h.
Avtomobil tehta 1350 kilogramov, pri izdelavi pa so uporabili karbonska vlakna. Vrata se odpirajo proti nebu, del paketa opreme pa med drugim sestavljajo tudi Bosch traction control system, bi-xenonski žarometi spredaj, satelitska navigacija in Bluetooth.
Podatki: 0-100 km/h : 3,3 sek.; Motor: V12, 5980 cm3, zadnji pogon; moč: 514 kW/700KM pri 6300 vrt/min.; Navor: 800 Nm pri 2500-4250 vrt/min.; Menjalnik: 7-stopenjski, teža: 1350 kg (44% spredaj /56% zadaj); zavore: 380mm, karbon-keramični diski; Dolžina: 4605 mm; Širina: 2036 mm; Višina: 1169 mm; Posoda za gorivo: 85 litrov; Pnevmatike: 225/35 ZR19 (spredaj), 335/30 ZR20 (zadaj) Pirelli Pzero.
Novi član kluba milijon evrov
Avtor: G. P.Dolgo je trajalo, da so pri Paganiju predstavili naslednika zonde. Končno je tu. Model, ki je bil do zdaj znan pod kodnim imenom C9, so poimenovali huayra (bog vetra).