Novi član kluba milijon evrov

Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 (Foto: Pagani) Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra Foto: Žurnal24 Pagani huayra
Dolgo je trajalo, da so pri Paganiju predstavili naslednika zonde. Končno je tu. Model, ki je bil do zdaj znan pod kodnim imenom C9, so poimenovali huayra (bog vetra).
Oglej si celoten članek

Za pogon je zadolžen AMG 6,0-litrski V12 bi-turbo motor, ki je kombiniran s sedemstopenjskim XTRAC-menjalnikom. Pri Paganiju so se odločili dovolj bogatim kupcem ponuditi dve različici. Standardno z močjo 514 kW/700KM in 900 Nm navora in športno z močjo 536 kW/730KM in 1100 Nm navora. Huayra od 0 do 100 km/h pospeši v 3,3 sekunde (različica z 700KM), medtem ko je najvišja hitrost 370 km/h.

Avtomobil tehta 1350 kilogramov, pri izdelavi pa so uporabili karbonska vlakna. Vrata se odpirajo proti nebu, del paketa opreme pa med drugim sestavljajo tudi Bosch traction control system, bi-xenonski žarometi spredaj, satelitska navigacija in Bluetooth.

Podatki: 0-100 km/h : 3,3 sek.; Motor: V12, 5980 cm3, zadnji pogon; moč: 514 kW/700KM pri 6300 vrt/min.; Navor: 800 Nm pri 2500-4250 vrt/min.; Menjalnik: 7-stopenjski, teža: 1350 kg (44% spredaj /56% zadaj); zavore: 380mm, karbon-keramični diski; Dolžina: 4605 mm; Širina: 2036 mm; Višina: 1169 mm; Posoda za gorivo: 85 litrov; Pnevmatike: 225/35 ZR19 (spredaj), 335/30 ZR20 (zadaj) Pirelli Pzero.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.