Novi avtomobilski sponzor Lige prvakov

Foto: Nissan
Foto: Nissan
Boj za kupce avtomobilov se s cest seli tudi na nogometne zelenice. Tako bo kmalu najprestižnejšim nogometnim dvobojem v Evropi namesto Forda ob robu stal Nissan.
Oglej si celoten članek

Nissan je z Uefo sklenil pogodbo o partnerstvu, ki bo trajala od sezone 2014/2015 do 2017/2018. Finančni del pogodbe ostaja skrbna skrivnost, a analitiki menijo, da je vredna vsaj kakih 60 milijonov evrov na sezono. 

Dosedanji sponzor Lige prvakov Ford se tako s finalom 24. maja v Lizboni poslavlja.

Pri Nissanu sponzoriranje Lige prvakov in drugih tekmovanj v domeni Uefe komentirajo z besedami, da je najprestižnejše evropsko nogometno tekmovanje, ki ga spremlja celotni svet, pomembna odskočna deska za Nissan. Na sezono namreč zgolj Ligo prvakov spremlja 4 milijarde ljudi po vsem svetu. 

Pogodba bo tako očitno ena ključnih marketinških potez, s katerimi želi japonska znamka zavzeti mesto najbolj prodajane azijske znamke v Evropi v naslednjih dveh letih. A pred tem ima opravka še s Toyoto in Hyundaijem.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.