Audi je slaba dva meseca po premieri četrte generacije kombilimuzinskega A3 predstavil še njegovo limuzinsko različico, s katero se bodo usmerili predvsem na trge izven Evrope. Gre za drugo generacijo limuzine pri A3 modelu.
Limuzine v C segmentu z videzom hitro izgledajo umetno, zato je treba biti pri detajlih pozoren. Zdi se, da ja Audiju to uspelo najbolje doslej, saj novi A3 sedan odločno zagovarja ravnovesje proporcev med prednjim, sredinskim in zadnjim delom. To jim omogoča prilagodljiva Volkswagnova platforma MQB, zaradi katere so lahko podaljšali medosno razdaljo v primerjavi s kombilimuzino.
Avto je nekoliko daljši od predhodnika in zdaj meri natančno 4,5 metra v dolžino. To je 15 centimetrov več kot pa pri A3 sportbacku. Malenkost je od zunaj širši in višji, znotraj pa je prostornejši tudi zaradi nižjih sedežev, česar zadnja leta nismo ravno vajeni.
Do B stebrička ga ne boste ločili od sportbacka, od tam naprej pa se streha v kupejevskem loku spusti proti z LED digitalnimi svetili in linijami lepo nasekanemu zadku. Prtljažnik ima kar 425 litrov prostora, kar je enako kot pri predhodniku. Kombilimuzina ima "le" 385 litrov.
Limuzinski A3 je zelo spolzek avto, količnik zračnega upora so uspeli znižati na vsega 0,25. Nekoliko so prilagodili podvozje, ki pa da zagotavlja udobje in športnost.
Znotraj je kakopak v mnogočem kopija kombilimuzine, vključno po visokodigitaliziranemu kokpitu, ki ima 10,25-palčni voznikov zaslon že pri osnovni različici.
Na začetku bodo A3 sedana poganjali tri pogonske različice. Za oznako 35 TFSI se skriva 1,5-litrski bencinski motor s 110 kW. Ima lahko novi šeststopenjski ročni ali hitri sedemstopenjski S tronic dvosklopčni menjalnik. Skupaj s slednjim je v avto vgrajena tehnologija 48 V mehkega hibrida, ki prek starter generatorja omogoča lažje speljevanje in jadranje.
Tretja pogonska različica na začetku prodaje pa je 2,0-litrski TDI motor s 110 kW moči s serijskim S tronic menjalnikom, ki po novem prestavlja "po-žici" prek malega vzvoda.
Audi A3 limuzina bo v prihodnjih dneh že na voljo za naročilo, dobave se začnejo poleti. V Nemčiji bo vstopna cena za 35 TFSI 29.800 evrov, kmalu pa bo na voljo še cenejša izpeljanka z šibkejšim bencinskim motorjem.