Novi audi A6 zahteva tron zase

Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6
Povsem novi audi A6 z drznejšim videzom in futurističnimi tehnologijami zahteva nazaj delež, ki mu gre v razredu premium limuzin.
Oglej si celoten članek

Bil je že skrajni čas da pride audi A6 osme generacije, saj je predhodnik po prodaji v Evropi v zadnjih dveh letih ostal daleč zadaj za svojim glavnim tekmecem, BMW serije 5. 

Novi A6 je pri skoraj petih metrih dolžine malenkost daljši in širši, pa tudi nižji od bavarskega rivala, malce je zrasel tudi v primerjavi s predhodnikom in se poredil za nekaj deset kilogramov. Po modelih A8 in A7 je to že tretji audi, pri katerem govorijo nov oblikovalski jezik, ki deluje bolj športno in bolj raznoliko. Zaščitni znak spredaj je še vedno velika trapezoidna maska, nizko postavo poudarjajo do 21 palcev visoka kolesa, limuzinskemu zadku prestižnost vdihuje kromirana črta, ki povezje svetila nepravilnih oblik. Trgu bodo ponudili tudi podaljšano različico, prvenstveno namenjeno Kitajski.

Znotraj se A6 zgleduje po udobju iz A8, vendar z delno razliko, saj je armatura na sredini tako kot v modelu A7 prelomljena in delno obrnjena proti vozniku, s čimer poudarjajo, da ima v tem avtu za razliko od večjega brata šofer vedno glavno besedo. 

Pri Audiju pravijo, da je sedaj znotraj več prostora, še boljši so materijali in izdelava.

Foto: Audi Audi A6

Tudi v A6 se namesto gumbov na sredini srečamo z dvema velikima zaslonoma (standardno oba 8,6-palčna, za doplačilo je zgornji lahko 10,1-palčen). Spodnji je namenjen upravljanju s klimatizacijo in drugimi "osnovnimi" funkcijami ter pisanju s prstom, zgornji je za  infozabavne storitve in pametno navigacijo. Po zgledu tablic je mogoče povsem prosto prilagajati ikone posameznih funkcij. Pri Audiju pravijo, da so zasloni na dotik že sedaj z nami na vsakem koraku in da so ljudem zlezli pod kožo, zato je takšna usmeritev logična.

Internetna povezava je v A6 serijsko vgrajena. Prtljažnik ostaja pri 540 litrih, a je odprtina širša, prostor pa bolje izkoriščen.

Za podvozje obljubljajo zmes vrhunskega udobja in dinamike, v ta namen ponujajo kar štiri različne tipe, tudi povsem prilagodljivo zračno vzmetenje. Opcijsko je tudi zadnje krmiljenje koles. 

Zelo zanimiv je A6 pri pogonu, saj imajo trilitrski bencinar 55 TFSI (250 kW/340 KM) in dvolitrska dizla 45 TDI (170 kW/231 KM) in 40 TDI (150 kW/204 KM) vgrajen t. i. mild-hybrid sistem. 

Gre za kombinacijo litij-ionske baterije in starter-generatorja, ki pri manjših obremenitvah in pri hitrostih med 55 in 160 km/h lahko povsem prevzame poganjanje avta. Pod črto je prihranek pri gorivu celo do 10 odstotkov v primerjavi s prejšnjo generacijo.

Trilitrski dizel 50 TDI (210 kW/286 KM) pa ima še klasični 12-voltni tokokrog in je prihranek pri gorivu z vsemi optimizacijami triodstoten. A6 je tudi povsem pripravljen na vgradnjo tehnologije priključnega hibrida, a pri znamki še nočejo potrditi, kdaj bo prišla ta različica na trg. 

Foto: Audi Audi A6

Še nekaj drugih posebnosti: 

Nova navigacija se je v A6 sposobna "učiti" dnevnih poti in sproti svetovati vozniku, katera pot bo glede na aktualne okoliščine najhitrejša. 

Različno od oblikovne različice zunanjosti zmore A6 dosegati koeficient zračnega upora komaj 0,24.

A6 ima tako kot A8 plejado asistenčnih sistemov, skupaj kar 37. Zmorejo dosegati stopnjo 3 avtonomne vožnje ("roke dol, oči stran"), vendar zakonodaja v Evropi tega razen v testne namene še ne dovoljuje izkoriščati. To naj bi se zgodilo leta 2018.

A6 je tudi eden redkih avtov, ki omogočajo car-to-X komunikacijo in izmenjavo informacij med vožnjo, za zdaj med vozili znamke Audi. 

A6 ima odslej le še avtomatski menjalnik, saj je bilo povpraševanje po ročnem zelo majhno, avtomatika pa veliko bolje sodeluje z različnimi asistenčnimi sistemi, tudi preparkiranjem na daljavo. Trilitrski dizel ima tiptronica, ostali modeli pa dvosklopčno avtomatiko z imenom S-tronic.

Štirikolesni pogon je serijski pri obeh trilitrskih motorjih.

Začetna cena za A6 v Nemčiji bo okoli 48 tisoč evrov, prve dobave bodo junija. Še spomladi naj bi pokazali tudi karavansko različico.

Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6 Foto: Audi Audi A6

 

 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 21:02 28. Februar 2018.

    Se pravi bolj nevaren avto kot pa varen tipkanje po teh zaslonih je prav tako nevarno kot telefoniranje ......kar se …

  • 16:11 28. Februar 2018.

    verjamem da tisti ki si bo kupil ta avto nebo tipkal po monitorjih ko se bo vozil, verjemite ti monitorji …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.