Novi 308: Peugeot ubil več muh na en mah

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308 Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308
Peugeot je razkril novo generacijo 308-ce. Na novi podobi se bohoti povsem nov logotip, ki poudarja začetek neke nove dobe francoskega proizvajalca vozil.
Oglej si celoten članek

Peugeot tudi z novim 308 nadaljuje z veliko drznosti, ko govorimo o obliki njihovih vozil. Prvič pa smo na serijskem vozilu spoznali povsem nov logotip, s katerim se Peugeot vrača v prihodnost.

Avto Peugeot presenetil s hibridnim 6-valjnikom

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308

Premiera za nov logotip

Logotip ima po novem obliko ščita. V njegovem središču je kakopak še vedno levji samec, vendar pa se po novem vse osredinja na njegovo glavo. Nekoliko starejši ali pa bolje podučeni boste vedeli, da je Peugeot precej podoben logotip enkrat že imel pred okoli 60 leti, pred časom pa so ga oživeli z markantnim retro konceptom EV. Tako kot pri konkurentih se tudi pri Peugeotu poslavljajo od nekoč modnega 3D oblikovanja, logotip je ploščat. Na njem so izraženi levji čekani, prav tako njegova gosta griva. Nad glavo je znamkin napis, ki sedaj uporablja precej ožji tip pisave.  

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308

Vrnimo se k novi generaciji. Temelj je tretja generacija Stellantisove platforme EMP2, na račun katere je medosna razdalja novega 308 narasla za 5,5 centimetra. Avtomobil je že na prvi pogled veliko bolj dinamičen. S ciljem preoblikovanja avtomobila je tudi Peugeot znižal vozilo za dva centimetra z željo ustvariti elegantnejšo silhueto.

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308

Avto Ob prenovi velika novost za 3008

Vse različice bodo standardno opremljene z LED žarometi, ki dopolnjujejo navpične dnevne LED luči. Žarometi se v dražjih različicah GT in GT Premium 308 ponašajo s tehnologijo matričnih LED žarometov. Tudi zadaj so luči LED z znanim podpisom s tremi kremplji. Kupci bodo lahko kupili novega 308 v nekaterih novih barvah z zanimivimi poimenovanji: olivno zeleni, bianca beli, kumulus sivi, nera črni, biserno beli, vrtoglavo modri in eliksir rdeči barvi.

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308

I-cockpit s številnimi nastavitvami

Notranjost avtomobila zaznamuje zdaj že prepoznavni i-cockpit, ki vključuje 10-palčno digitalno instrumentno ploščo, tudi 3D na modelih GT. V notranjosti je tudi 10-palčni zaslon za zabavo, popolnoma nastavljivi i-preklopniki, nameščeni ob osrednjem zaslonu, in preoblikovani zračniki.

Peugeotov novi programski paket za informacijsko-razvedrilni program i-Connect omogoča osem različnih vozniških profilov in ponuja funkcijo brezžičnega zrcaljenja zaslona.

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308

Prodorna gospa Evropskega velikana med avti zdaj vodi ženska

Avto je nabit s pripomočki za vožnjo in tudi varnostnimi funkcijami, od konca leta pa bo na voljo s paketom Drive Assist, ki bo dodal še prilagodljiv tempomat s sistemoma stop & go, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, polsamodejno menjavo voznega pasu ...
Druge funkcije, ki so na voljo kot serijska ali dodatna oprema, vključujejo sistem za spremljanje mrtvega kota na dolge razdalje, opozorilo o prečnem prometu za vozilom, kamero za vzvratno vožnjo z visoko ločljivostjo in vgrajeno čistilno šobo, 360-stopinjsko pomoč pri parkiranju s prostorskim pogledom s štirimi kamerami, ogrevano vetrobransko steklo, ogrevan volan ...

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308

Poreklo avtov pri nas Kje v Sloveniji so najbolj nori na "nemce", kje na "francoze" in "japonce"?

Tudi dva priklopna hibrida

308 bo na voljo s hibridno tehnologijo in motorji z notranjim zgorevanjem, bencinskimi ali dizelskimi.

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308

Peugeot bo v letu 2021 prodajo začel z dvema priključnima hibridoma. Osnovni model s pogonom na dve kolesi je različica Hybrid 180 e-EAT8, ki združuje bencinski 110-kilovatni moto (150 KM) motor z 81 kW elektromotorjem in 8-stopenjski samodejni menjalnik. Pri Peugeotu trdijo, da je možno s polno baterijo prevoziti do 60 kilometrov v električnem načinu.

Hybrid 225 e-EAT8, prav tako s pogonom na dve kolesi, ki združuje bencinskim motor s 132 kilovatov moči (180 KM) z istim 81 kW električnim motorjem in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom po zagotovilih proizvajalca omogoča do 59 kilometrov poti na elektriko. 

Foto: Peugeot Nova generacija peugeota 308

Obe različici imata 12,4 kWh litij-ionsko baterijo. 308 bo na voljo tudi z 1,2-litrskim bencinskim motorjem PureTech 130 in 1,5-litrskim dizelskim motorjem BlueHDi 130.

Podrobnosti o cenah niso objavljene.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:15 18. Marec 2021.

    pežo je ubil več muh naenkrat ... nov logotip, nova imena farb karoserije in nova cena - višja. da bi …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.