V Fiatu ne jemljejo več naročil za model fiat 124, so uradno potrdili pri proizvajalcu. Vsaj ne za Evropo.
S tem se po vsega treh letih poslavlja uživaški roadster, zadnji poskus Fiata, da bi ljubitelje znamke spomnil na nekdaj svoje legendarne športne dvosede, kot so bili fiat sport spider (1966), fiat X1/9 (1972) ali fiat barchetta (1995).
Razlog za ukinitev proizvodnje dvoseda je precej logičen. Vodja PR službe Danilo Coglianese je za Carscoops pojasnil, da se ta segment vozil izjemno hitro krči. Letos naj bi po vsej Evropi kupce našlo komaj še 25 tisoč vozil kova, kot so fiat 124, mazda MX-5, BMW Z4 ali toyota supra.
Ta številka pa je komaj še tretjina tistega, kar so proizvajalci takšnih že tako nišnih avtov v Evropi skupaj prodali leta 2013. Povedano drugače - mali roadsterji ljudi ne zanimajo več.
Še en razlog za ukinitev je okoljski, saj motor 1,4 T-jet v 124 spiderju spada še v staro generacijo agregatov, pri kateri prilagoditev najnovejšim evropskim okolijsjkim standardom ni cenovno smotrna. Tako kot 124 spider se poslavlja tudi njegova športnejša različica abarth. Bodo pa oba še nekaj časa prodajali na trgih Severne in Južne Amerike.
Fiat je 124 spider razvil in izdeloval na podlagi sodelovanja z Mazdo oziroma njenim MX-5. Tudi za legendarni japonski model prihodnost ne napoveduje nič rožnatega, verjetno pa bo prihodnja generacija šla v smer elektrifikacije.
dezurni@zurnal24.si
pač si ljudje v današnjih časih ne morejo več privoščiti dodatnega avta za nedeljsko uživanje, tisti ki pa si, posegajo …
V dobi varovanja okolja in vse večjim številom naravovarstvenikov,se je pač uveljavil trend kupovanja "čistih" mestnih terencev,ki izpuščajo vsaj 50% …