Noče biti le urban

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 toyota urban cruiser Foto: Žurnal24 toyota urban cruiser Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Na vsa štiri kolesa gnani urban cruiser nima lahkega dela, saj je kljub nišni namembnosti konkurentov kar nekaj. Morda ne tako dobro opremljenih, a cenejših prav gotovo, kar priča o premium poslanstvu.
Oglej si celoten članek

Toyota urban cruiser AWD noče več pohajkovati zgolj po mestu, temveč bi rad zavil tudi na zahtevnejši teren. V prid vožnji po kakšni neugledni poti je z dodatnim paketom Life pack celoten spodnji del zaščiten s plastiko. Pogon je mogoče zakleniti, takrat se moč dizelskega motorja na oba para koles prenaša v razmerju 50:50, kar je ob nasajenosti na 16-palčna kolesa dovolj za premagovanje kakega strmejšega klanca v slabih vremenskih razmerah. Bode pa podatek, da ima različica AWD celo za malenkost manjšo razdaljo do tal kot izvedenka s sprednjim pogonom, tudi zato o delovnem gozdnem vozilu težko govorimo. Neprijetno je presenetil velik obračalni krog, ki prepogosto zahteva pretikanje v vzvratno prestavo.
Foto: Žurnal24

 

Ko prileze iz luknje, motor teče
Motor se izkaže z ugodno porabo, ki je v primerjavi z dvokolesnim pogonom višja za okoli pol litra, a je še vedno dobra. S svojimi 66 kW moči je šibkejši od bencinske alternative, a je manj naporen. Moti začetna turbo luknja, nato se prepustimo izdatnemu navoru, v prid višjim hitrostim je hvalevredno dodana šesta prestava. Podvozje je nekoliko trše nastavljeno, volan voljan, vodljivost pohvalna.

Avtomobilu glede na mere lahko priznamo uporabnost. Voznik se mora sicer navaditi na ne preveč berljivo kombinacijo "radarskih" merilnikov za hitrost in vrtljaje ter robustno plastiko, so pa zato stikala velika in priročna, tudi o siceršnji kakovosti izdelave ni pripomb. Limited oprema prinaša nekaj uporabnih dodatkov, kot so avtomatska klima, usnje na volanu, prestavni ročici in bluetooth avdio sistem. Sedenje je povprečno, od dobrih 3,9 metra dolgega vozila na zadnjih sedežih ne gre preveč pričakovati, a lahko pohvalimo pomično in deljivo klop, ki ob enostavnem zlaganju omogoča prevoz tudi večjih predmetov.
Foto: Žurnal24

 

Butična vrednost

23.325 evrov, kolikor velja po ceniku, ni malo denarja. Večja fiat sedici oziroma brat dvojček suzuki SX4 sta ob večjem dizlu in primerljivi založenosti cenejša za več tisočakov. V prid urban cruiserju ne govorijo niti zgolj tri zvezdice na testu EuroNCAP, čeprav na papirju ponuja temeljito varnostno opremo. Gre skratka za avtomobil, ki prepriča s kakovostjo in uporabnostjo tudi v zaostrenih voznih razmerah, ciljne stranke pa so pripravljene za poreklo in drugačnost, ki jo nenazadnje ponuja s svojim videzom, tudi plačati.

Podatki o vozilu (toyota urban cruiser 1.4 D-4D AWD limited)
Motor: 4-valjni, dizel, 1364 ccm
Največja moč in navor: 66 kW (89 KM) pri 3.800 vrt./min, 205 Nm med 1.800 in 2.800 vrt./min
Zmogljivosti: 175 km/h, 12,5 sekund od 0 do 100 km/h
Poraba: 5,9 (mešani cikel)
Mere (D x Š x V) (v mm): 3.940 x 1.725 x 1.525, medosna: 2.460
Prtljažnik: 305−673 litrov
Varnost (EuroNCAP): *** (58 %)
Cena v evrih: 22.800 (osnovni)/23.325 (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.