Nočne preizkušnje v slovenskem reliju so redke
Precej redko imamo danes v reliju možnost voziti nočne hitrostne preizkušnje. Pred desetletji so bile te v reliju nekaj vsakdanjega, danes pa tiste dodatne luči na avtomobil namestimo le še izjemoma.
Ne spreglejte:
Tak primer je bil danes na reliju v Idriji, kjer smo drugo izmed obeh kratkih preizkušenj vozili že povsem v mraku. Tudi ker tega nismo navajeni, je ponoči dirkati težje. Cesto slabše vidiš, predvsem pa ne vidiš okolice. Dojemanje relija je zagotovo bistveno drugačno.
Sovoznik ostal brez lučke za osvetlitev zapiskov
Po temi smo vozili le dobra dva kilometra. S sovoznikom Florjanom sva tik pred zdajci ugotovila, da je odpovedala sovoznikova lučka. Ta mu osvetljuje zvezek z zapiski. Florjan je moral na čelado namestiti dodatno luč z diodami LED, da mi je lahko bral nepogrešljive napotke. Če bi ponoči vozili daljšo preizkušnjo, bi bil lahko položaj za naju bolj neprijeten.
Sprva sem se še malo lovil. Vsakič se je težko usesti v dirkalnik in se kar zapeljati na hitrostno preizkušnjo. Na prvi je bilo oprijema malo, bilo je kar nekaj zdrsov. Delno je bila namreč cesta še mokra, delno pa že suha.
Pravi reli se začne jutri, samo čez Čekovnik naju čaka okrog 300 ovinkov
Z današnjim dnem sem seveda zadovoljen. Dobil sem obe hitrostni preizkušnji in tudi obakrat postavil skoraj enak čas. Za jutri imava 4,5 sekunde zaloge, a pravi reli se z veliko daljšimi hitrostnimi preizkušnjami začne šele jutri. Samo prva hitrostna preizkušnja čez Čekovnik, ki je dolga 13,6 kilometra, ima kar okrog 300 ovinkov!