Pri Fordu so priznali, da imajo tradicionalni proizvajalci avtomobilov težave pri prehodu na električno mobilnost. Fordov izvršni direktor Jim Farley je namreč priznal, da imajo številne težave s proizvodnjo električnih modelov forda mustanga mach-E in forda F-150 lightninga. Oba imata sicer dolg seznam navdušenih kupcev.
Med pogovorom z vlagatelji je namreč Farley dejal: »Nismo vedeli, da je sistem električnih žic v mustangu mach-E 1,6 kilometra daljši kot pa bi bilo potrebno. Vedeli nismo niti, da je 30 kilogramov težji, kar pomeni 300 dolarjev dodatnega stroška na baterijo.« Farley je povedal tudi, da so težave precej posegle tudi v dobiček podjetja.
Hkrati pa je to tudi znak, da so e motili tisti, ki so napovedovali, da bo Tesla Motors zaradi vse večje konkurence električnih vozil tradicionalnih proizvajalcev izgubil prvotno prednost, poroča CNN.
Tradicionalni proizvajalci imajo sicer prednosti, ki jih prinašajo veliki denarni vložki, veliko omrežje tovarn in prodajnih kanalov ter več kot stoletje izkušenj pri izdelavi in razvoju avtomobilov, vendar to ne pomeni, da je prehod na električne avtomobile za njih lahek. Dan Ives, tehnični analitik pri agenciji Wedbush Securities pravi: »Tesla sedi na vrhu EV gore, na katero se poskušajo povzpeti vsi proizvajalci avtomobilov. Vendar pa je to laže reči kot storiti.«
Tako kot vsi veliki proizvajalci po svetu, si tudi Ford prizadeva, da bi radikalno spremenil paleto svojih modelov. Do leta 2030 naj bi električni avtomobili v njihovi ponudbi dosegli 40 odstotkov, kar je veliko več od treh odstotkov, kolikor je denimo njihov delež lani znašal v severnoameriški ponudbi. Za to si ne prizadevajo le zaradi zahtev kupcev in okoljevarstvenih predpisov, ampak tudi zato, ker električni avtomobili obetajo zmanjšanje stroškov za delovno silo. Sestavljanje električnih avtomobilov namreč zahteva okrog 30 odstotkov manj delavcev od proizvodnje avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem.
Farley priznava, da je prehod na električno mobilnost težak proces, vendar pa obljublja, da se pri Fordu učijo na osnovi težav, kar bo pripomoglo k temu, da bo naslednja generacija električnih vozil boljša in tudi bolj učinkovita. Analitiki ob tem ugotavljajo, da imajo tradicionalni proizvajalci z uvedbo električnih vozil sicer težave, vendar pa jim pomaga denarno zaledje, ki jim ga zagotavlja proizvodnja konvencionalnih avtomobilov. Analitiki zato pričakujejo, da bo tudi proizvodnja električnih avtomobilov nazadnje končala pri tradicionalnih proizvajalcih, ki lahko v prehod vlagajo milijarde.
1.6 km dratov preveč.. a mislite da so jih odračunal od cene. ma jok, zaračunal so jih.. zdej pa gremo …