Nizkocenovno vozilo za petnajstletnike

Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto Foto: SAA MInauto
Uvoznik vodilnega francoskega proizvajalca "mopedavtov" Aixama je tudi v Sloveniji ponudil njihovo nizkocenovno znamko Minauto. Cene vozil, ki jih lahko vozijo osebe od 15 leta dalje, se začnejo pri 8.499 evrih.
Oglej si celoten članek

Aixam mega je evropska tovarna specializirana za razvoj in izdelavo lahkih štirikoles in štirikoles najbolj znana po svojih malih vozili znamke Aixam, zdaj pa so na slovenskem trgu predstavili novo blagovno znamko Minauto.

Gre za nizkocenovne modele, ki se izdelujejo na istem proizvodnjem traku, kot modeli znamke Aixam, ki pa so od uveljavljnega brata z enako opremo na račun slabše izolacije kabine in motorja najmanj 2.000 evrov cenejši. V ponudbi znamke Minauto sta dva modela, minauto z opemo Eco in GT, ter minauto cross z opremo GT. Od aixamovih vozil jih razlikuje sprednja maska in zadnja vrata. Minauto Eco stane najmanj 8.499 evrov, GT je 500 evrov dražji, karavanski minauto cross pa stane najmanj 9.990 evrov.

Konkurenca enoslednim vozilom

Pri uvozniku poudarjajo, da ne gre za avtomobil, pač pa za lahko štirikolo, ki ga lahko vozijo osebe od starosti 15 let dalje in imajo sicer izpit za skuter. Vozilo ne presega mase 350 kilogramov, kar je vzrok, da nima niti sistema ABS, kot ESC, a je kljub temu zaradi zaprte karoserije veliko bolj varen od enoslednih vozil, ki jih veliko uporabljajo mladoletne osebe. Najvišja hitrost, ki jo doseže vozilo je 45 km/h.

Od leta 2006 so v Sloveniji prodali okoli 160 vozil znamke Aixam, z uvedbo znamke Minauto pa bi letos radi prodali do 10 nizkocenovnih vozil. Za tovrstne štirikolesnike so se v začetku odločali starejši od 20 let, danes pa je že okoli 50 odstotkov voznikov starih od 15 do 18 let, v večini primerov pa prihajajo iz podeželja. Kot pojasnjuje uvoznik se za tovrstna vozila največ odločajo v krajih s slabšimi povezavami s šolami, največ na obrobju Ljubljane in na relaciji  Trojane - Maribor, kjer starši raje vidijo, da se otrok v šolo odpelje s štirikolesnim vozilom, kot mopedom.

Mere:
Dolžina (mm) 2720
Širina (mm) 1500
Medosna razdalja (mm) 1795
Sprednji kolotek (mm) 1345
Zadnji kolotek (mm) 1345
Prostornina prt. (l) 700

Vožnja:
Največja hitrost (km/h) 45
Poraba (l / 100 km) 2,96
Prosotornina rezer. (l) 16
Avtonomija (km) 450 do 500
Izpust CO2 (g/km) 77,9

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • mph
    10:46 27. Marec 2013.

    Bolj kot razmišljam, bolj mi dviga pritisk. Jaz mislim, da avtorji zakona ali tisti, ki ga izigravajo, zaslužijo več desetletno …

  • 09:34 27. Marec 2013.

    Svojemu otroku nikdar ne bi dovolil v ta kartonasti avto ... Pa še cena??? Za ta denar dobiš že PRAVO …

  • mph
    08:24 27. Marec 2013.

    Samo še to se manjka, da bodo nenadoma 15-letniki z možgani 15-letnikov vozili avte po cestah. Halo?? Res ne vem, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.