Ruske oblasti menijo, da bodo na ta način izboljšali prometno varnost in zmanjšali število prometnih nesreč. Ob objavi novice so se takoj oglasili nasprotniki zakona. Odvetnik Jevgenij Černusov, sicer dolgoletni sodelavec ministrstva za notranje zadeve, se sprašuje, kdo in kako bo to nadzoroval.
"Kako bodo policisti izmerili, ali je nekdo v prekršku. Bodo naokoli hodili z metrom naokoli," se čudi Černusov, ki meni, da želi zdravstveni resor preprečiti voznicam vožnjo z avtobusi, saj to nekoga moti.
To je diskriminatorno
Dodaja, da ne obstaja niti ena statistika, ki dokazuje, da so vozniki in voznice, ki so manjši od 150 centimetrov, bolj nevarni za vožnjo in da povzročijo več prometnih nesreč. "Če je oseba zdrava, ni pomembno, koliko je visoka. To je preprosto diskriminatorno," je prepričan predsednik Združenja za pravno zaščito Viktor Travin.
Še več, proizvajalci vozil v vozila vgrajujejo po višini in dolžini prilagodljive sedeže, ki tudi nižje raslim voznikom omogočajo vožnjo tovornjakov, avtobusov, tramvajev in drugih večjih prevoznih sredstev.
Pa ja sej je normalno, če ne vid čez šipo nima kej vozit.<br /><br />Na Japonskem ni problema delat katerikoli …