Gre za tehnologijo, ki so jo pri Nissanu poimenovali e-pedal, s katero lahko voznik tako pospešuje kot zavira, s pomočjo ene same stopalke. Sistem deluje tako, da ko voznik pritisne stopalko za plin vozilo nemudoma silovito pospešuje, ko pa stopalko za plin popušča, pa vozilo zavira. V kolikor povsem spusti stopalko za plin, se vključijo zavore. Pri Nissanu menijo, da lahko voznik z "močno regeneracijo", torej z eno stopalko nadzoruje pospeševanje in zaviranje v 90 odstotkih vožnje, če mora zavirati siloviteje ali v sili, ali pa pri drugih manevrih v sili, pa bo še vedno na voljo klasična stopalka za zavoro.
Voznik sistem e-pedal sicer vključi s pritiskom na stikalo.
Že videno
Vozilo "z enim pedalom" je bilo uvedeno v modelu tesla roadster in v manjši meri tudi v modelu tesla S, kasneje pa tudi v „cenejših“ e-vozilih, kot je BMW i3. Chevrolet bolt EV voznikom omogoča izbiro med bolj običajnim občutkom "samodejnega menjalnika" in močnejšo regeneracijo vožnje z enim pedalom.
Sodeč po razpravi na različnih forumih, izkušenejši uporabniki električnih vozil pravijo, da se je izkazalo zaviranje in pospeševanje z eno stopalko za uporabno, saj zmanjšuje stres med vožnjo in možne zaplete v prometu med zaustavljanjem pred semaforji ali kolonami vozil, torej je tako, postopno zaviranje tudi bolj varno, kot zaviranje z zavoro v zadnjem trenutku.