Nič več Das Auto, po novem le še Volkswagen

Foto: EPA
Foto: EPA
Kljub turbuletnemu, viharnemu letu 2015 za koncern Volkswagen pri slovenskem uvozniku in zastopniku znamk Volkswagen, Audi, Škoda, Seat in Porsche, pravijo, da sta zdaj pred njimi dve ključni nalogi. Razkrili so tudi časovni načrt vpoklica vozil v svoje delavnice zaradi sporne programske kode.
Oglej si celoten članek

"Prav gotovo ne bomo hitro pozabili leta 2015. Do sredine septembra smo beležili številke, ki bi zagotovile dobre poslovne rezultate, nato se je čas ustavil,“ o začetku afere Dieselgate s prirejanjem NOx pravita Danilo Ferjančič in Heinz Slezak, oba generalna direktorja družbe Porsche Slovenija. Po njunih besedah sta bila tako kot njihovi sogovorniki iz tovarne šokirana ob novicah iz koncerna Volkswagen, kjer sicer, kot je dejal Ferjančič, regulirajo celo takšne detajle, kako draga je lahko poslovna večerja.

Prva vozila v servisne delavnice julija 2016

Pri Porsche Slovenija so kot dolgoletni uvoznik in zastopnik znamk Volkswagen, Audi, Škoda, Seat in Porsche (slednji se z novim letom seli pod okrilje ločene družbe Porsche Inter Auto d.o.o.) dejali, da je bilo in je še vedno na preizkušnji zaupanje strank. Zastavili so si dve ključni nalogi: profesionalno izpolniti tehnične rešitve, ki jih je napovedal koncern, in povrniti zaupanje strank.

Izdali so tudi časovnico vpoklicev vozil v svoje delavnice zaradi sporne programske kode, ki pa še ni povsem fiksna. Tako naj bi marca 2016 v svoje servisne delavnice najprej vpoklicali vozila s spornimi štirivaljni dizelskimi TDI motorji prostornine 2,0 litra, julija bo sledil vpoklic za motorje 1,2, oktobra prihodnje leto pa še vozila z 1,6-litrskim motorjem.

Prihaja nov slogan

Direktor Volkswagna in VW Gospodarska vozila v Sloveniji Marko Škriba je k temu dodal, da se je osebno ustrašil za prihodnost znamke, še posebej potem, ko se je po aferi s prirejanjem NOx kot sumljiv izkazal še sum prirejanja CO2. Vendar pa se je po njegovem zgodba s CO2 hitro končala, po izvedenih uradnih raziskavah pa so odstopanja zelo majhna.

Škriba pravi, da bodo iz afere skušali potegniti dobre stvari, povlekli bodo nove poteze, ki jih sicer verjetno ne bi. Tako se po besedah Škribe prihodnje leto pri Volkswagnu poslavljajo od mednarodno uveljavljenega slogana Das Auto, ki ga bo nadomestil slogan Volkswagen.

Škriba trdi, da se Volkswagnova afera v Sloveniji na prodaji znamke Volkswagen ne pozna. Še več, oktobra in novembra se je število sklenjenih pogodb za vozila znamke Volkswagen pri nas povečalo za skoraj 30 odstotkov, samo passata za 40 odstotkov in bo tako beležil najboljši prodajni rezultat v zgodovini.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 14:53 17. December 2015.

    Ja jasno da se je ustrašil, se vi sploh zavedate kako plačo ma človek in kake nagrade dobi in bonuse …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.