Tiguan allspace je logična medgeneracijska nadgradnja na način, kot jo je lansko jesen doživel že 22 centimetrov krajši klasični tiguan. Tiguan allspace je sicer velik globalni hit, saj so jih v štirih letih prodali okoli 1,5 milijona in ima v celotni družini tiguana 55-odstotni delež.
Pri allspaceu je pri zunanjosti tako kot pri manjšem bratu spremenjen nos z novimi lučmi, med drugim je pri podpisu dobil opcijo svetleče palice, ki povezuje levo in desno stran motorne maske. Novost so tudi posodobljeni opcijski matrični žarometi. Spremenili so še grafiko zadnjih luči, seveda se je ime avta preselilo na sredino tako kot pri vseh sodobnih volkswagnih.
V notranjosti tiguan allspace izkorišča daljše medosje, katerega glavni posledici sta prostor na drugi klopi in do 1.920 litrov prostora v prtljažnika. Opcija sta še naprej tudi dva dodatna sedeža.
Novi standard je po novem digitalna voznikova plošča, ki lahko naraste do 10,25 palca. Tako kot pri manjšem tiguanu so tudi v allspacu močno zmanjšali število fizičnih stikal. Tako ima zdaj volan heptične tipke, prav kot tudi upravljanje klimatske naprave.
Na seznamu standardne opreme je zdaj tudi več asistenčnih sistemov. SUV bo še naprej na razpolago s prednjim ali štirikolesnim pogonom.
V Evropi so prodajne številke za allspaca precej drugačne kot drugje po svetu, saj daljšega tiguana izbere le 20 odstotkov kupcev. Tudi zato pri "evropskih" pogonih niso komplicirali. Dizla imata moč 110 ali 147 kW (150 in 200 KM), vstopni 1,5 TSI bencinar jih ima 110 kW (150 KM), 2,0-litrska TSI bencinarja pa 140 in 180 kW (190 in 245 KM). Seveda je odvisno od motorja na razpolago tudi z AWD pogonom.
Tiguana allspace za evropske trge bodo izdelovali v mehiški tovarni v Puebli.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id04858838
Odkar sem začel delati na spletu od doma, zaslužim 95 USD na uro. Neverjetno, edino kar potrebuje je enostavno tipkanje …